کد خبر : 1411079 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 10:40 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

جری همیشه خوب پنالتی می زد 

مهدی‌پور: صعود از گروه حق ذوب‌آهن است

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن می گوید ذوب آهن با وجود حریفان سرسخت باید از گروه خودش صعود کند .​​​​​​​

مهدی‌پور: صعود از گروه حق ذوب‌آهن است

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه فولادشهر مهدی مهدی‌پور درباره شکست سنگین تیمش برابر العین امارات گفت : این بازی یکی از بازی‌های خیلی خوب امسال ذوب‌آهن بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. می‌توانستیم به گل برسیم اما متأسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.


مهدی پور  ادامه داد: روی چند ضد حمله گل خوردیم و متأسفانه نتیجه برخلاف روند بازی رقم خورد. البته هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و مثل قبل باید الاهلی را در قطر ببریم تا صعود کنیم. بازی صعودمان بازی با الاهلی شده است و باید با همت بازیکنان از این بازی بهترین نتیجه را کسب کنیم. با توجه به کیفیت بازی‌هایی که انجام می‌دهیم حق‌مان است از گروه صعود کنیم. امسال گروه سختی در آسیا داشتیم.


وی درباره پنالتی چیپی که جری بنسون زد و تبدیل به گل نشد گفت: جری همیشه پنالتی‌زن خوبی بوده است و در تمرینات پنالتی‌هایش را اکثراً گل کرده است. در هر صورت همه بازیکنان بزرگ دنیا هم ممکن است پنالتی خود را خراب کنند.


هافبک ذوب‌آهن درباره درخشش عمر عبدالرحمان و آزاد بودن او در زمین هم گفت : اگر بازی امروز او را با بازی‌های گذشته مقایسه کنید متوجه خواهید شد که در خیلی از دقایق بازی، آن عبدالرحمان همیشگی نبود و حتی در جریان بازی حضور نداشت. در هر صورت یک بازیکن در کلاس بین‌المللی ممکن است هر لحظه بازی را در بیاورد.

 

دیدگاه‌ها