کد خبر : 1411179 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 14:03 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین بازیکن ورزشگاه آزادی 5تایی شد(عکس)

عمر باری گلر تیم فوتبال الریان قطر که در دیدار برابر پرسپولیس نمایش خیره کننده ای ارائه داد، شب گذشته در امارات 5 بار دروازه خود را باز شده دید.

به گزارش "ورزش سه"، عمر باری در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیسی ها نمایش های تحسین برانگیزی داشت و به جز یک گل که مهدی طارمی در دقایق ابتدایی زد و مشکوک به آفساید نیز بود، گلی دریافت نکرد تا الریان را به یکی از مدعیان اصلی صعود تبدیل کند.


عمر باری در دیدار رفت روی چند موقعیت و به خصوص شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه عکس العمل های مناسبی ارائه داد، اما اوج بازی او در دیدار برگشت بود که بارها توپ های مهاجمین پرسپولیس را دفع کرد و به خصوص روی ارسال ها خروج های بی نقصی داشت، تا تیمش با یک امتیاز ارزشمند تهران را ترک کند و خودش لقب بهترین بازیکن زمین را در آزادی از آن خود کند.


اما علیرغم نمایش خوب در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس، عمر باری شب گذشته در نهایت ناباوری تجربه بدی را پشت سر گذاشت و 5 بار دروازه اش را باز شده دید.


صحنه ای که در زیر می بینید یکی از 5 گلی است که الوحده وارد دروازه باری کرد و در این عکس خاص، تیگالی در حال به ثمر رساندن یکی از گل ها است.

 

1195330

دیدگاه‌ها