کد خبر : 1411199 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 15:49 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

شب تلخ مجتبی حسینی در فولادشهر

مجتبی حسینی شب گذشته یکی از سنگین ترین شکست های دوران سرمربیگری خود را اینبار در یک دیدار آسیایی تجربه کرد.

شب تلخ مجتبی حسینی در فولادشهر

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی پس از اینکه جایگزین یحیی گل محمدی شد با فراز و فرودهای زیادی روبرو شده است و در مدت زمان کم مربیگری خود توانسته آنها را مدیریت کند و بار دیگر تیم خود را آماده مسابقات کند.

 

پیروزی برابر سپاهان در شهر آورد اصفهان نتیجه ای بود که حضور او را به عنوان سرمربی تثبیت کرد و در ادامه پیروزی های گل مانند آنچه در مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان اتفاق افتاد، سبب شد تا دوران درخشانی را روی نیمکت سبزپوشان اصفهان سپری کند.

 

یک دوره بحران اولین چالش سرمربی ذوب آهن بود، اما حسینی به موقع موفق شد از این شرایط سخت عبور کند و پس از نتایج غیرقابل قبول در لیگ بار دیگر نتایج امیدوارکننده ای کسب کند.

 


همه چیز برای حسینی خوب پیش می رفت تا شب گذشته و دیدار برابر العین؛ حسینی که با دو پیروزی پیاپی برابر بنیادکار برابر العین صف آرایی کرده بود و حداقل امیدوار بود مانند دیدار رفت به حداقل امتیاز دست یابد، در دیداری که بازیکنانش با بی تجربگی موقعیت های فراوانی را از دست دادند، تیم حریف نقطه مقابل آنها بود و با بهره گیری از تجربه آسیایی خود موفق شد در دیداری که نمایش خوبی نیز نداشت، با پیروزی قاطع سه بر صفر و کسب مجوز صعود اصفهان را ترک کند، تا سنگین ترین شکست دوران مربیگری کوتاه مدت حسینی در فولادشهر رقم بخورد.


حسینی در پایان بازی معقتد بود که بازی دو تیم بسیار عجیب بوده است و در مقابل مامیچ از پیروزی قاطع تیمش در روزی گفت که نمایش خوبی ارائه نداده اند.


البته حسینی خوش شانس هم بود که تیم بنیادکار موفق شد در تاشکند صدر نشین گروه یعنی الاهلی را شکست دهد تا سرنوشت این تیم در روز آخر در دستان خودشان باشد.


سرمربی ذوب آهن حالا با اولین چالش بین المللی خود مواجه شده و در شرایطی که 7 امتیاز اندوخته این تیم  در پایان هفته پنجم مسابقات است، می تواند با کسب پیروزی در مقابل الاهلی عربستان که 8 امتیازی است، در روز آخر به دور بعدی صعود کند.


ضمن اینکه حسینی برای اولین بار با واکنش بازیکنان تیم خود و اعتراض آنها نیز روبرو شده و باید در این خصوص هم تصمیم بگیرد.

دیدگاه‌ها