کد خبر : 1411202 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 15:56 | 75.1K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان:

باید ثابت‌کنم آقا آرش بی‌جهت از من تعریف نکرده

بال راست پیکان این روزها شرایط درمانی اش را به خوبی طی می کند و به نظر می رسد طبق اعلام پزشکان تیم و آمادگی او در دو هفته پایانی بتواند تیم مجید جلالی را همراهی کند.

باید ثابت‌کنم آقا آرش بی‌جهت از من تعریف نکرده

مرتضی آقاخان در گفت و گو با "ورزش سه" درخصوص شرایط آمادگی اش بعد سپری کردن دوران مصدومیت اظهار داشت: خدا را شکر روند درمانی ام به خوبی پیش رفت و جدا از خودم که خیلی راضی هستم کادر پزشکی هم از این مساله ابراز رضایت کردند. شرایط طوری است که به زودی به تمرینات تیمی اضافه شده و کارهای سبک تمرینی را دنبال تا به برنامه های تاکتیکی تیم اضافه شوم تا ان شاء ا... تمام و کمال در خدمت پیکان باشم.


وی ادامه داد: تمام تمرکزم این است که زودتر برسم و به تیم کمک کنم اما طبق نظر پزشکان و با تجربه های تیم قرار است این یک هفته هم ریسک نکنم و در نهایت در صورت صلاحدید کادرفنی از بازی آخر لیگ بتوانم کار را با قدرت برای پیکان پیش ببرم.

بال راست پیکان درخصوص برنامه 90 و تعریف و تمجید آرش برهانی از او که آقاخان را یکی از بهترین های لیگ دانسته و بعدها از او زیاد خواهیم شنید، گفت: آقا آرش که به من لطف دارند. بدون اغراق بگویم آرش برهانی از ابتدا که به پیکان اضافه شد صمیمیت خوبی با او پیدا کردم و در این برهه ای که حضور داشت نکات زیادی را به من یاد داد. نکاتی که صادقانه می گفت و واقعا باعث پیشرفتم شد و تا آنجایی که در حد توانم بود از این توصیه ها استفاده کردم.

 

وی افزود: واقعا اگر آرش برهانی یا همان آرش آقای گل مصدوم نمی شد کمک زیادی می توانست به پیکان بکند اما شرایطش به نحوی پیش رفت که مجبور شد کفش هایش را بیاویزد و براش در مراحل بعدی زندگی آرزوی موفقیت دارم. وقتی یک نفر مثل آرش برهانی از آدم تعریف می کند جای خوشحالی دارد و مرا شرمنده کرد. باید طوری کار کنم که ثابت کنم آرش برهانی بی جهت از من تعریف نکرده است و به آینده خیلی امیدوار هستم.  

 

 آقاخان در پاسخ به این سوال که آیا ادعای برهانی را در برنامه 90 قبول دارد که گفت خوب کار کردن او، منشا و نعمتی باعث شد دیگر فرصت به وی نرسد، گفت: این حرف آقا آرش درست است چون عملکرد خط جلوی پیکان بسیار خوب بود و آمار خوبی را به ثبت رساند و این عملکرد قانع کننده بود که فرصت به وی پس از بازگشت کمتر برسد. با این همه شک ندارم اگر برای آرش برهانی مصدومیت پیش نمی آمد کار برای ما سخت می شد و دیگر به مافرصت به راحتی فراهم نمی شد تا به قولی کار را از او بگیریم.

دیدگاه‌ها