کد خبر : 1411208 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 15:17 | 53.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: شادی گل مسی مقابل رئال جالب بود

لوئیس انریکه سرمست از پیروزی در ال کلاسیکو امروز در نشست خبری بازی با اوساسونا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

انریکه: شادی گل مسی مقابل رئال جالب بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از پیروزی روحیه بخش 2-3 بر رئال، حالا خود را برای مصاف فردا مقابل اوساسونا در نوکمپ مهیا می کند.

 

 

1192335

 

 

انریکه در نشست خبری این بازی گفت:« مثل هر بازی لالیگا خودمان را به خوبی آماده کرده ایم. باید دوباره آماده رقابت شد و ثابت کرد که برتر از رقیب هستیم.

باید موقعیت های زیادی خلق کنیم؛ چون سه امتیاز بازی فردا حیاتی است. از حالا تا پایان لالیگا، هر مسابقه مثل یک فینال است. اوساسونا در معرض سقوط قرار دارد و تیمی خطرناک خواهد بود. تا به اینجای فصل برابر چنین تیم هایی به مشکل برخورد کرده ایم؛ پس بازی فردا می تواند مثل یک تله باشد.بازیکنان باید اهمیت این بازی را درک کنند.

انتظار دارم فردا نوکمپ پر از تماشاگر شده و هواداران بیش از همیشه یاری گر ما باشند. سیستم چرخشی نیز در کار نیست و فردا بهترین ترکیب ممکن را به میدان می فرستم.»

 

 

1195106

 

 

انتقادات به شادی گل دوم مسی به رئال:« در شادی گل همواره تنوع وجود داشته است. خود او بهتر می تواند در مورد هدفش از آن نوع شادی را توضیح بدهد ولی از نظر من که جالب بود.»

 

سرنوشت قهرمانی:« ما شانس اول نیستیم و فکر نمی کنم تقویم بازی ها به سود ما باشد. رئال یک بازی کمتر از ما دارد و مطمئنا هفته های سختی در انتظار ما و آنهاست.

فکر می کنم شاهد نتایج شگفت آوری نیز باشیم. اینکه رئال در لیگ قهرمانان حاضر است و این می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیر گذار باشد، مشخص نیست. باید صبر کرد و دید.»
 

 

تمدید قرارداد مسی:« چیزی در این رابطه نمی دانم ولی آرزو می کنم او فوتبالش را در بارسا به اتمام برساند.»

 

اهمیت پیروزی بر رئال در برنابئو:« شکی نیست که تاثیر روحی مضاعفی روی ما گذاشته است. شرایط ما خوب نبود ولی آن پیروزی، تزریق روحیه به کل مجموعه بود و ما را برای قهرمانی امیدوار کرد. از حالا باید هر 5 مسابقه باقیمانده را پیروز شد.»

 

دیدگاه‌ها