کد خبر : 1411368 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 11:04 | 85.5K بازدید | 2 دیدگاه

اعتراف کارلوس ادواردو نزد بازیکنان پرسپولیس

هافبک برزیلی الهلال در جمع بازیکنان پرسپولیس به تمجید از عملکرد آنها پرداخت و اعتراف کرد در طول یک سال اخیر هیچ تیمی نتوانسته بود چنین فشاری روی آنها وارد کند.

اعتراف کارلوس ادواردو نزد بازیکنان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس ادواردو، هافبک الهلال عربستان در پایان بازی برابر پرسپولیس که به تساوی بدون گل تیم انجامید در حضور بازیکنان این تیم به تمجید از عملکرد آنها پرداخت و ابراز امیدواری کرد آنها موفق شوند به مراحل بعدی این تورنمنت راه یابند.


اردواردو که با 10 گل زده در فصل جاری لیگ عربستان یکی از گلزنان برتر این تیم در کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود در اتاق تست دوپینگ با بازیکنان پرسپولیس برخورد کرد و با تمجید از عملکرد آنها اعلام کرد که طول یک فصل اخیر هیچ تیمی قادر به ارائه چنین عملکردی مقابل آنها نبوده و از شیوه تاکتیکی این تیم و کیفیت بازیکنان آن ابراز خوشحالی کرد و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت در جدال برابر الوحده و حضور در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا را داشت. 


شاگردان برانکو در روزی که سیدجلال حسینی و سروش رفیعی را در ترکیب خود نداشتند و کمبود نیرو روی نیمکت این تیم باعث شد تا برانکو دست به تنها یک تعویض بزند، موفق شدند ضمن ارائه بازی قابل قبول و فشار همه جانبه روی دروازه الهلال، با تساوی بازی را خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها