کد خبر : 1411372 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 10:23 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

خسرو همچنان می درخشد

مدافع_هافبک تیم فوتبال استقلال تهران زمینه ساز تنها گل این تیم برابر الاهلی شد.

خسرو همچنان می درخشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران که سه شنبه شب در تهران میزبان الاهلی امارات بود با تساوی یک بر یک امتیازات این مسابقه را با حریف قدرتمند خود تقسیم کرد تا خیالش از صعود از این مرحله راحت شود.


استقلال که ابتدا از حریف خودش عقب افتاده بود برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کرد که نتیجه نداد. خسرو حیدری با تصمیم منصوریان در این بازی به عنوان هافبک و جلوی وریا غفوری بازی می کرد. سرانجام پرتاب اوت وریا غفوری به خسرو حیدری رسید و سانتر عالی و بدون نقص این بازیکن کاوه رضایی را در بهترین شرایط صاحب توپ کرد و این مهاجم به راحتی توانست با ضربه سر دروازه الاهلی را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.


خسرو حیدری از زمان حضور در استقلال تهران بارها با پاس ها و سانترهای زیبای خود زمینه ساز گل های زیادی برای این تیم شده و گره گشای استقلال بوده است.


خسرو حیدری علاوه بر پاس های خود تا کنون در لیگ قهرمانان آسیا و مقابل تیم های بوریرام تایلند و الشباب امارات موفق به گلزنی شده است که از زیباترین گل های لیگ قهرمانان به حساب می آید.

 

گفتنی است حیدری از لحاظ تعداد بازی در لیگ قهرمانان آسیا در بین تمامی بازیکنان ایرانی رکورددار است، بازی های درخشان و درخشش این بازیکن ثابت کرده که هنوز هم خسرو می تواند ناجی استقلال در زمان گره خوردن بازی باشد.

دیدگاه‌ها