کد خبر : 1411378 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 11:14 | 97.4K بازدید | 10 دیدگاه

انتقادات تند سرمربی تاتنهام علیه ژاوی

پوچتینو: ژاوی دشمن من است!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام به صحبت های اخیر ژاوی درباره دله آلی واکنش نشان داد و اسطوره بارسا را دشمن خود خواند.

پوچتینو: ژاوی دشمن من است!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی روز گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود که پپ گواردیولا باید برای فصل آینده دله آلی را به خدمت بگیرد زیرا این بازیکن کمک زیادی به سرمربی اسپانیایی خواهد کرد. حال پوچتینو مدعی شد که با هیچ قیمتی راضی به فروش آلی نیست و ژاوی با این پیشنهاد به دشمن او تبدیل شده است.

 

1171204

 

 

او گفت:" ژاوی در دوره ای قرار دارد که دوست دارد صحبت کند. شاید او برای منچسترسیتی کار می‌کند. او در قطر فوتبال بازی می‌کند و قبلا بازیکن بارسلونا بود، او دشمن من است. سعی دارد تمرکز ما برای پیروزی را از بین ببرد زیرا او از من متنفر است. او بازیکن بارسا و هوادار این تیم است.

 

روز گذشته تیری آنری اینجا بود و با هم دیداری را که او در آن داور را فریب داد به یاد آوردیم. سال 2009 به خاطر دارم که در دیدار اسپانیول مقابل بارسلونا، ژاوی زمین خورد و پنالتی نبود ولی داور به نفعشان پنالتی اعلام کرد. زلاتان پنالتی را به گل تبدیل کرد و بارسا پیروز شد. ژاوی زمین خورد و گفت پنالتی! و داور هم سریعا اعلام کرد. در آن زمان من مربی اسپانیول بودم و بارها مقابل هم قرار گرفتیم.

 

تصویر آهسته آن صحنه خیلی خنده دار بود زیرا هیچکس هیچ برخوردی با او نداشت. همیشه با آن صحنه ژاوی را به خاطر دارم. در رسانه ها همه می‌گفتند که پنالتی بود. دروغ پشت دروغ.  در تاتنهام ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از حداکثر پتانسیل بازیکنان استفاده کنم بنابراین تمرکزمان روی بازیکنان با استعداد است."

دیدگاه‌ها