کد خبر : 1411405 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 12:45 | 29.4K بازدید | 4 دیدگاه

به رشت می‌رویم برای انجام بهترین بازی 

عباس‌زاده: سال آینده هم آقای گل می شوم

آقای گل لیگ یک می‌گوید که حق نساجی رتبه‌ای که در آن حضور دارد نیست.

عباس‌زاده: سال آینده هم آقای گل می شوم 

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس‌زاده با گلزنی مقابل راه‌آهن خود را 23 گله کرد و حالا فاصله چندانی با پیش‌بینی‌اش تا پایان لیگ ندارد. او در این خصوص گفت: من چند هفته‌ای بود که به آن صورت در میدان حضور نداشتم و همین موضوع باعث شد تا از گلزنی دور شوم. پیش از بازی با راه‌آهن به خود گفتم که من تنها 2 فرصت دارم و باید از دو بازی پایانی بهترین استفاده را ببرم که در این بازی یک گل زدم و امیدوارم در بازی بعدی هم همین منوال گل بزنم. 


وی در ادامه گفت: اگرچه ما پیش از بازی با سپیدرود یک دیدار تکراری هم با خونه به خونه داریم و مطمئنا در آن بازی هم به فکر جبران بازی انجام شده هستیم تا به همه ثابت کنیم صحبت‌هایی که در خصوص قائمشهری‌ها به گوش رسیده درست نبوده. 


او درباره رای کمیته انضباطی و برگزاری بازی 3 روز پیش از رویارویی‌شان با سپیدرودی‌ها خاطرنشان کرد: این رای عادلانه نیست، ما تازه چهارم بازی انجام دادیم و 4 روز بعد بازی تکراری و پس از آن 3 روز دیگرش بازی با سپیدرود؛ مطمئنا اینطور بازی کردن فشار زیادی روی بچه‌ها وارد می کند و عملکردمان تحلیل می‌رود. البته در روز 11 اردیبهشت بازی‌های لیگ یک به پایان می‌رسد و دیگر کاری هم نمی‌شود کرد اما ای کاش این حکم زودتر صادر می‌شد و این بازی را زودتر برگزار می‌کردیم تا مجبور نمی‌شدیم در فاصله یک هفته سه بازی انجام دهیم. 


مهاجم نساجی در پاسخ به سوالی که نساجی تیم تعیین‌کننده دومین صعودکننده لیگ‌برتر است گفت: این رویداد یکی از جذاب‌ترین اتفاقات فوتبالی است که تیمی می‌تواند نقش تعیین کننده در سرنوشت قهرمانی یا صعود یک تیم داشته باشد. مطمئنا ما به رشت می رویم تا بهترین بازی‌مان را انجام بدهیم و به این فکر نمی‌کنیم که می‌توانیم کمک حال سپیدرودی‌ها باشیم. اگرچه سپیدرود تیمی خوب با کادرفنی بادانشی است و ما باید خیلی باهوش‌تر از آنها ظاهر شویم. 


عباس‌زاده درباره آینده فوتبالی‌اش هم می‌گوید: امسال با ارائه فوتبال خوب و آقای گلی‌ام خود را به اثبات رساندم تا به جایگاهی که حقم است دست پیدا کنم. مطمئن باشید سال آینده در هر کجایی بازی کنم باز هم به فکر آقای گلی هستم و بار دیگر تلاش می‌کنم تا بهترین باشم.

دیدگاه‌ها