کد خبر : 1411422 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 13:50 | 12.5K بازدید | 2 دیدگاه

صحبت در خصوص شرایط مالی نفت لوث شده است

قاضی: من مدعی کفش طلای فوتبال ایران هستم

مهاجم نفت تهران که توانسته در این فصل آمار فوق‌العاده‌ای از خود به جا بگذارد، برای مدعیان آقای گلی خط و نشان کشید.

قاضی: من مدعی کفش طلای فوتبال ایران هستم

به گزارش "ورزش سه"، محمد قاضی در بهترین فرم گلزنی خود در فصول اخیر قرار دارد و در ترکیب تیم نفت تهران نیز تا به اینجا توانسته با 12 گل در جایگاه سوم قرار بگیرد. او البته مدعی است در دو بازی باقیمانده تلاش خود را برای جا گذاشتن مهدی طارمی و ساسان انصاری به کار خواهد گرفت. 


قاضی در ابتدای صحبت‌هایش با خبرنگار ما به شرایط مالی نفت تهران پرداخت و در این زمینه گفت: صحبت مورد مشکلات مالی واقعاً دیگر لوث شده است. بارها هم من و هم بازیکنان و کادر فنی و آقای دایی در این موضوع صحبت کرده‌ایم و دیگر هرچه بگوییم تکرار مکررات است. تیم ما شرایط خوبی در جدول داشت و اگر این مشکلات به وجود نمی‌آمد، هنوز هم یکی از مدعیان بالای جدول بودیم. همه تفاوت آشکار کیفیت بازی ما در نیم فصل اول و دوم را دیده‌اند و تیم واقعاً اوضاع خرابی دارد.


وی با اشاره به مشکلات این تیم گفت: بازیکنان در حال حاضر برای تامین مخارج یومیه خود مشکل دارند. حتی پول آب معدنی و لباس ما را هم نمی‌دهند و برای رفتن به بازی‌ها به جای اینکه با اتوبوس و دسته جمعی به سفر برویم با وسایل شخصی خود سفر می‌کنیم. در یک مقطع ما تمرینات را تعطیل کردیم و آقای تاج با ما جلسه گذاشت و قول داد مالکیت باشگاه را ملزم به پرداخت معوقه بازیکنان می‌کند ولی پس از آن خبری نشد. ما تا اینجا فقط به خاطر دایی ادامه داده‌ایم و این چند بازی باقی مانده را هم تحمل می‌کنیم.


قاضی در خصوص جدال این هفته‌ی تیمش برابر صبای قم گفت: آنها تیم خوبی هستند و در نیم فصل دوم با خرید‌هایی که داشته توانسته‌اند به خوبی تقویت شوند. نباید فریب نتایج این تیم را خورد و اگر آنها را دست‌کم بگیریم می‌توانند برایمان دردسرساز شوند.


مهاجم کنونی نفت که فصل گذشته را در صبای قم پشت سر گذاشت، در خصوص تقابلش با شاگردان مرفاوی گفت: از صبا به جز اینکه پولم را ندادند در سایر موارد خاطرات خوبی دارم و دوستان خوبی آنجا پیدا کردم. متاسفانه هرجا می‌رویم، مشکل مالی دارد و از فصل گذشته مبلغ زیادی از صبا طلب دارم.


وی در خصوص شرایط جدول و اینکه نفت با مشکلاتی که دارد احتمالا از انگیزه لازم برابر صبا برخوردار نخواهد بود، گفت: درست است که نه شرایط سهمیه گرفتن داریم نه خطر سقوط؛ ولی نتایج بازی‌های ما می‌تواند در جدول تاثیرگذار باشد و برای همین بی‌انگیزه بازی نمی‌کنیم و بازی‌ها را آسان نمی‌گیریم. ضمن اینکه می‌خواهیم خودمان را با روحیه بالا آماده فینال جام حذفی کنیم.


محمد قاضی درباره فاصله‌اش با مدعیان آقای گلی این فصل و شانس او برای تصاحب کفش طلا گفت: درست است که فاصله زیاد به نظر می‌رسد ولی 2 بازی باقی مانده است و ممکن است هر اتفاقی بیافتد. من همچنان خودم را مدعی آقای گلی می‌دانم و سعی می‌کنم به این عنوان برسم. در این فصل عملکرد خوبی داشتم و آمار خوبی هم از نظر گل زده داشتم که نتیجه کارگروهی و حمایت خوب بازیکنان است. از ایمان مبعلی و پاس‌های خوبش گرفته تا فخرالدینی که چند پنالتی برایم گرفت و امیدوارم با آقای گل شدن نتیجه کارشان را بدهم.

دیدگاه‌ها