کد خبر : 1411435 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 13:19 | 26.2K بازدید | 4 دیدگاه

باد آمد و سانترهایم به هدف ننشست

کریمی: تماشاگران استقلال فرشته‌های روی زمین‌اند

هافبک چپ استقلال می‌گوید که دوره نیمکت‌نشینی برای او بسیار سخت سپری شده اما حتی اگر تا آخر فصل هم نیمکت‌نشین باقی می‌ماند، برای تیمش حاشیه‌ای درست نمی‌کرد.

کریمی: تماشاگران استقلال فرشته‌های روی زمین‌اند

یعقوب کریمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره دوران نیمکت‌نشینی‌اش، عملکرد استقلال در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌های جالبی را به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید.

 


* چرا در این فصل اینقدر کم به تو بازی می‌رسد؟


این نظر کادرفنی است و من در این فصل در پست هافبک چپ بازی نکرده‌ام. من این پست را دوست دارم اما به خاطر شرایط تیم در پست دفاع چپ بازی کردم و این موضوع کمی کارم را سخت کرده است. از شانس من، هر زمان که بازی کردم هم شرایط کل تیم خوب نبود و همین موضوع باعث شد که مدت زیادی نیمکت‌نشین باشم.

 


* تو شاید از معدود بازیکنانی باشی که با وجود نیمکت نشینی هرگز واکنش بدی به این اتفاق نشان ندادی. 


به هر حال من 6 سال است که در استقلال هستم و از رده‌های پایه در این تیم بازی می‌کنم. در این مدت روزهای خوب و بد زیادی دیده‌ام و شرایط تیم را به خوبی درک می‌کنم و منفعت استقلال برایم از هر چیزی مهمتر است. حتی اگر تا آخر فصل هم در استقلال نیمکت‌نشین می‌شدم هرگز حرفی نمی‌زدم که تیم محبوبم به حاشیه برود.

 


* ولی قطعا نمی‌توانی کتمان کنی که از نیمکت‌نشینی ناراحتی درست است؟


مگر می‌شود بازیکنی از نیمکت‌نشینی خوشحال باشد. من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم اما همیشه به خودم اطمینان داشتم و می‌دانستم که توانایی‌هایم خیلی بالاتر از این حرف‌هاست اما به نظر کادرفنی احترام گذاشتم. 

 

 


* از عملکرد خودت در بازی با الاهلی راضی هستی؟


من بعد از 8، 9 بازی وارد ترکیب اصلی شدم و کسانی که فوتبال بازی می‌کنند می‌دانند که چقدر سخت است. بدن من کاملا آماده بود اما در شرایط بازی قرار نداشتم. باتوجه به این شرایط به نظر خودم خیلی خوب بازی کردم ولی این نمایشی نبود که خودم را راضی کنم. توانایی من بسیار بالاتر از این است و چون مدت زیادی از ترکیب دور بودم، نتوانستم مطابق انتظار بازی کنم. 

 


* شاید انتقادی که به تو در این بازی می‌شود این است که نتوانستی سانترهای خوبی در جریان بازی انجام بدهی؟


من بازیکنی هستم که سانترهای رو به جلو می‌کنم و این موضوع باعث شده که علیرضا منصوریان و کادرفنی حسابی رویم حساب کنند. در طول بازی باد شدیدی در استادیوم می‌آمد و همین موضوع باعث شد سانترهایم به هدف ننشیند. مطمئن باشید اگر باد نبود من می‌توانستم در این بازی پاس گل بدهم.

 


* تو در این فصل چند بار با بازیکنان حریف درگیر شده‌ای و در بازی با الاهلی هم این اتفاق افتاد. در مورد علت این موضوع توضیح می‌دهی؟


یک درگیری کوچک بود و چیز خاصی نبود. در جریان بازی اسماعیل حمدی روی پای من تکل زد و پایش را روی پایم گذاشت و همین موضوع باعث شد که من عصبانی شوم به هر حال بازیکنی که به کشور ما می‌آید نباید چنین رفتاری کند اما من به احترام هواداران خوب استقلال سعی می‌کنم که دیگر چنین رفتاری را انجام ندهم. 

 

 


* قبول داری در پیروزی شما حضور پرشور هواداران نقش پررنگی داشته است؟


دست تماشاگرانمان درد نکند که در این سرما و باران به استادیوم آمدند و ما را تنها نگذاشتند. تماشاگران استقلال فرشته‌های روی زمین‌اند و من با اطمینان می‌گویم که استقلال بهترین هواداران دنیا را دارد. 

 


* استقلال صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان تقریبا قطعی شده فکر می‌کنی این تیم می‌تواند به مراحل پایانی صعود کند؟


من فکر می‌کنم ما تا همین جای کار کیفیت خود رابه خوبی نشان داده‌ایم و ان‎شاءالله اگر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم می‌توانیم برای فصل بعد بازیکنان جدیدی جذب کنیم و من مطمئن هستم کسب ستاره سوم اصلا دور از دسترس نیست. 

 


* و سوال پایانی؛ شما روز گذشته بخش عمده‌ای از مطالبات این فصل خود را دریافت کرده‌اید. با این شرایط قبول داری که بسیاری از بازیکنان حاضر می‌شوند در پایان فصل تمدید کنند؟


واقعا دست آقای توفیقی و افتخاری درد نکند که در این مدت پیگیر مشکلات بچه‌ها بودند و روز گذشته بخش عمده‌ای از مطالباتمان پرداخت شد. کاری که مدیران باشگاه استقلال روز گذشته انجام داده‌اند در تاریخ این باشگاه کم سابقه است.

 

دیدگاه‌ها