کد خبر : 1411437 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 13:20 | 52.2K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای اسپورت

اتهام سنگین به متیو؛ پایان کار مدافع فرانسوی بارسا

نشریه دیاریو اسپورت در شماره امروز خود ادعا کرده است که ژرمی متیو، مدافع فرانسوی بارسا دیگر تا انتهای فصل برای این تیم به میدان نخواهد رفت.

اتهام سنگین به متیو؛ پایان کار مدافع فرانسوی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، متیو از فهرست بارسا برای ال کلاسیکو خط خورده بود و برای بازی امشب مقابل اوساسونا هم دعوت نشده است؛ اما چه شد که بازیکن ثابت دیدار رفت بارسا و یوونتوس در تورین، حالا دیگر جایی در فهرست 18 نفره هم ندارد؟

 

 

1109130

 

 

اسپورت در همین رابطه ادعا کرده است که متیو در جریان جلسه تاکتیکی لوئیس انریکه برای ال کلاسیکو، دقایقی غیبت داشت و سپس به اطلاع مربی بارسا رسانده اند که متیو در حال سیگار کشیدن بوده است؛ مساله ای که خشم انریکه را در پی داشت و او دیگر قصد استفاده از متیو تا پایان فصل را ندارد.

به ادعای این منبع، مسئولان بارسا نیز قصد تمدید قرارداد متیو که ژوئن 2018 به اتمام می رسد، را ندارند و به این ترتیب او به پایان کار خود در جمع آبی اناری ها رسیده است.

 

این در شرایطی است که دیگر نشریه چاپ بارسلونا یعنی موندودپورتیوو، ادعایی کاملا متضاد با اسپورت مطرح کرده و علت غیبت متیو در بازی های اخیر بارسا را مصدومیت وی عنوان داشته و اینکه این مدافع 34 ساله به جدایی از بارسا فکر نمی کند و مدیریت باشگاه نیز او را غیر قابل ترانسفر اعلام کرده است!

دیدگاه‌ها