کد خبر : 1411445 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 14:35 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

هادی طباطبایی: لیگ دسته‌های پایین کثیف است

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی که اکنون هدایت تیم داماش گیلان را برعهده گرفته به انتقاد از شرایط و ناپاکی فوتبال در لیگ دسته پایین پرداخت.

 هادی طباطبایی: لیگ دسته‌های پایین کثیف است

به گزارش "ورزش سه"، هادی طباطبایی که سابقه حضور در تیم امید را نیز در کارنامه دارد، در این فصل عهده دار نیمکت داماش گیلان شده و امیدوار به صعود به همراه این تیم به لیگ دسته اول است. با این حال اتفاقاتی در هفته‎های اخیر رقم خورده که باعث اعتراض او شده است. طباطبایی در این خصوص می‌گوید: در این چند وقت اتفاقاتی در فوتبال دیدم که تا به امروز ندیده بودم. متاسفانه هیچ نظارتی هم به لیگ‌های پایین‌تر نیست.


دروازه‌بان سابق استقلال و سرمربی کنونی داماش در ادامه گفت: اتفاقات عجیبی در لیگ دو رقم می‌خورد که با خودم می‌گویم ای کاش هیچ وقت وارد استادیوم یا مربی‌گری نشده بودم. متاسفانه فوتبال کثیفی را در لیگ‌های پایین‌تر شاهد هستیم و علیرغم این همه فساد، نظارتی هم صورت نمی‌گیرد. بعد همین بازیکنان و مربیان هستند که وارد لیگ‌های بالاتر می‌شوند. نفراتی که در لیگ پایین سالم کار نکردند هیچ وقت نمی‌توانند در دسته بالاتر هم سالم باشند.


طباطبایی با ابراز تاسف از این اتفاقات گفت: نگران این فوتبال هستم، نگران اتفاقاتی که در لیگ‌های پایین‌تر می‌افتد و هر چه فریاد می‌زنیم کمیته اخلاق نظارت کند، باز هم آن‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند و هیچ نظارتی هم نمی‌شود.

دیدگاه‌ها