کد خبر : 1411457 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 15:15 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعودمان به اندازه قهرمانی استقلال خوزستان شیرین بود

سینگ: فروش امتیاز؟ پارس به دنبال سهمیه آسیاست

بازیکن پارس جنوبی مدعی است این تیم نه تنها قصد واگذاری سهمیه لیگ برتری خود را ندارد، بلکه با صعود اکنون به کسب سهمیه آسیایی فصل آینده می‌اندیشد.

سینگ: فروش امتیاز؟ پارس به دنبال سهمیه آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، پارس جنوبی جم بعد از صعود از لیگ دسته دوم به لیگ آزادگان، در این فصل نیز توانست اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر لقب گیرد. با این حال طی روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر واگذاری و فروش سهمیه این تیم به گوش رسید. امید سینگ، بازیکن سابق استقلال خوزستان و سیاه جامگان در این خصوص گفت: من هم این شایعه را شنیده‌ام؛ البته از این خبر مطلع نیستم اما آقای رضاییان تمام حرف های لازم را در رسانه‌ها گفته است و این تیم قصد دارد با قدرت به لیگ برتر برود و بازهم یکه تازی کند. این درست نیست که بخواهند یکسری حرف‌هایی را بزنند که این شیرینی قهرمانی را در بین هواداران استان بوشهر مخصوصا جم تلخ کنند. آن‌ها دلخوشی‌شان همین فوتبال است.


او در خصوص صعود این تیم به لیگ برتر گفت: آنقدر خوشحالیم که قابل وصف نیست. من از روز اول که به تیم پارس جنوبی جم آمدم به همه گفتم این تیم را به لیگ برتر می‌آوریم. در این بین هوادران هم این همدلی را تکمیل کرده اند. سال گذشته که با استقلال خوزستان قهرمان شدیم حال و هوای تیم همین طور بود. در اینجا آرامش و صداقت موج می‌زند.


سینگ در ادامه صحبت‌هایش گفت: صعود تیم ما به لیگ برتر انقلاب بود که همه دست به دست هم دادند تا انجام شود. این صعود کار دشواری بود آن‌هم برای تیمی که سال اول به لیگ یک می‌آید، قهرمان لیگ آزادگان می‌شود، آن‌هم در بازی‌های لیگ یک که واقعا طاقت فرسا و سنگین است.


وی با تمجید از قدرت تیمش گفت: آنقدر تیم ما خوب هست که اگر در لیگ برتر هم بودیم جزو هفت تیم اول قرار می‌گرفتیم. ما با خیلی از تیم های لیگ برتری بازی دوستانه داشتیم و توانستیم آن‌ها را شکست دهیم.


سینگ در واکنش به این سوال که "تصور نمی‌شود با این بضاعت اگر در فصل آینده در لیگ برتر حضور یابند مدعی سقوط به دسته پایین‌تر باشند" گفت: اصلا این طور نیست که بخواهیم بیایم و زنگ تفریح شویم، من مطمئن هستم که مدیریت و کادر فنی و آقای تارتار تیم را برای سهمیه آسیایی می‌بندند و هدفشان یک موفقیت دیگر است.

دیدگاه‌ها