کد خبر : 1411470 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 15:40 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

سعی می‌کنیم در آینده با ازبکستان بازی کنیم

ترابیان: لغو اردو تصمیم ما نبود

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: لغو اردوی تیم ملی زیر 20 سال در ازبکستان تصمیم این کمیته نبوده است.

ترابیان: لغو اردو تصمیم ما نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم عباس ترابیان ، در خصوص لغو اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان اظهار داشت: اتفاقی است که افتاده اما خوشبختانه زود به این فکر افتادیم تا اردوی دیگری را برای تیم زیر 20 سال برنامه‌ریزی کنیم تا وقفه‌ای در برنامه‌ای این تیم نیفتد. اگر وقفه‌ای در برنامه‌ها بیفتد تیم‌مان دچار شرایط بدی خواهد شد.

 

وی افزود: علی صانعی سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال نیز به فدراسیون اعلام کرده خواهان این است که این زمان خالی که به دلیل لغو اردو ازبکستان به وجود آمده سریعاً پر شود. فدراسیون هم به دنبال این است تا همین امروز تکلیف اردو را مشخص کند تا تیم به مرور تمرینات تاکتیکی خود بپردازد و آماده سفر به کشور تایلند و مسابقات آسیایی شود.

 

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در پاسخ به این پرسش که چرا در فاصله تنها یک روز مانده به سفر تیم زیر 20 سال به ازبکستان این اردو لغو شده است، گفت:‌ در هر صورت این تصمیم را ما نگرفتیم و اتفاقی است که افتاد. من در تماسی هم که با رئیس فدراسیون ازبکستان داشتم به او هم گفتم فوتبال است و این اتفاقات در آن می‌افتد. ضمن عذرخواهی از ازبکستان گفتیم که تلاش می‌کنیم بعد از مسابقات آسیایی دیدار‌های دوستانه‌ای  را بین تیم‌های ملی بزرگسالان دو کشور داشته باشیم تا این ناراحتی آنها هم از بین برود.

 

دیدگاه‌ها