کد خبر : 1411475 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 15:56 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزادی: به خانواده‌‌ام قول دادم ملی‌پوش شوم

مدافع استقلال‌خوزستان می‌گوید که دیدار با الفتح یکی از سخت‌ترین دیدارهایشان بوده؛ اما از کسب یک امتیاز این دیدار ابراز خوشحالی می‌کند.

شیرزادی: به خانواده‌‌ام قول دادم ملی‌پوش شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال‌خوزستان با کسب یک امتیاز در دیدار مقابل الفتح 8 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. پیمان شیرزادی مدافع خوزستانی‌ها در این‌باره می‌گوید: بازی با الفتح یکی سخت‌ترین بازی‌هایمان بود اگرچه ما در این دیدار بهتر از حریف کار کردیم و حملات بسیاری روی دروازه آنها خلق کردیم اما انگار در این بازی هرچه انرژی می‌گذاشتیم، حاصلی نداشت.


وی در ادامه گفت: زمانی که در دقایق پایانی گل خوردیم، هرچه در ساق‌هایمان بود را گذاشتیم و فقط دروازه حریف مقابل چشمانمان قرار داشت؛ از همین رو دقایقی بعد گل تساوی را به ثمر رساندیم و بازی در نهایت تساوی شد که توانستیم در رتبه دوم جدول جای بگیریم و کارمان دیگر برای صعود راحت‌تر شد.


او در طول مسابقات لیگ و علی‌الخصوص لیگ قهرمانان آسیا پاس گل‌ و اوت دستی‌های خوبی انداخته است که این رابطه می‌گوید: فکر کنم این سومین پاس گلی بود که برای هم‌تیمی‌هایم ارسال کردم. در بازی رفت با الفتح کرنری ارسالی‌ام را علایی با ضربه سر تبدیل به گل کرد و در این بازی هم ضربه سر من به بحرانی رسید و او با یک قیچی برگردان آن توپ را گل کرد. از ابتدای فصل تا به امروز چیزی بالغ بر 5 اوت دستی به درون محوطه انداختم که خدا را شکر اکثر آنها به گل تبدیل شده که این موضوع باعث خوشحالی است. 


شیرزادی افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا نگاه کادرفنی تیم ملی را به خود جلب کنم حالا چه با گلزنی و چه با ارسال پاس گل و پرتاب اوت دستی؛ فرقی نمی‌کند فقط می‌خواهم بهترین بازی‌ام را در تمام بازی‌ها به نمایش بگذارم تا آقای کی‌روش من را هم به تیم‌ملی دعوت کند، امسال به خانواده‌ام قول داده‌ام که هرطور شده به تیم‌ملی دعوت شوم. 


مدافع استقلال‌خوزستان در خصوص دو بازی آینده‌شان در لیگ‌برتر خاطرنشان کرد: بازی با گسترش فولاد و صبا هم جزو مهمترین دیدارهایمان در لیگ‌برتر است و پیروزی در این بازی‌ها می‌تواند فرصتی هرچند کم را برای ما ایجاد کند که بتوانیم مجددا برای سال آینده سهمیه آسیایی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها