کد خبر : 1411478 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 16:11 | 19.1K بازدید | 6 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

لیپی: شانس رئال در فینال بیش از یوونتوس است

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، یوونتوس را در فینال لیگ قهرمانان می بیند.

لیپی: شانس رئال در فینال بیش از یوونتوس است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در نیمه نهایی باید به مصاف موناکو برود؛ در حالی که دیگر بازی این مرحله را رئال و اتلتیکو برگزار خواهند کرد. یوونتوس در حال حاضر صدرنشین سری آ است و شانس اول قهرمانی دراین رقابت ها؛ ضمن اینکه به فینال کوپا ایتالیا نیز صعود کرده است.

 

 

1195545

 

 

لیپی در مورد وضعیت یوونتوس گفت: «پیانیچ در میانه میدان یک رهبر به تمام معناست و ماندژوکیچ هم در سمت چپ به خوبی جا افتاده است. ایگواین یک گلزن بالفطره است و در عین حال بازیکنی فداکار برای تیم.

دیبالا در تمام نقاط زمین حضور دارد و فرمانده تیم است. کوادرادو هم در سمت راست بی نظیر بازی می کند. من از هر لحاظ شرایط یووه برای فتح سه گانه را مثبت ارزبابی می کنم. چراکه نه؟ باید واقع بین بود و اعتراف کرد که امسال یووه می تواند فاتح سه گانه شود.»

 

حریف یووه در فینال: «من اتلتیکو را به رئال ترجیح می دهم؛ چراکه رئال در فینال ها همیشه از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است و بازی با این تیم در تک بازی ها دشوارتر از بازی های رفت و برگشت است.»

 

لازم به ذکر است که لیپی به عنوان مربی یووه، سال 1998 در فینال لیگ قهرمانان مغلوب رئال مادرید شد و خاطره تلخی از تقابل با کهکشانی ها در بازی نهایی دارد.

 

دیدگاه‌ها