کد خبر : 1411495 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 16:47 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

استحقاق لیگ برتری شدن را داشتیم؛

غلامی: هرگز در انزلی به من بی احترامی نمی‌شود

محمد غلامی مهاجم تیم خونه به خونه می گوید که اشتباهات داوری باعث شده تا مدیران این تیم شرایط سختی را تجربه کنند.

غلامی: هرگز در انزلی به من بی احترامی نمی‌شود

محمد غلامی مهاجم سابق سپاهان و کنونی خونه به خونه در مورد تساوی برابر ملوان بندرانزلی در روزی که این تیم انگیزه ای برای صعود نداشت، به "ورزش سه" گفت: فکر می کنم در این بازی تیم ما خیلی خوب بازی کرد. البته ملوان هم تیم بسیار قابل احترامی بود و بازی خوبی به نمایش گذاشت. در هر صورت ما باید یک فوتبال پاک را ارائه می کردیم و با دل و جان بازی کردیم. ما با جایگاهی که داشتیم لیاقت و استحقاق لیگ برتری شدن را داشتیم که متاسفانه نشد.


محمد غلامی با رد این موضوع که به او در ورزشگاه تختی مقابل ملوان بی حرمتی شده، ادامه داد: من 4،5 سال در تیم ملوان بازی کردم و در مکتب ملوان به فوتبال ایران معرفی شدم. اتفاقا من در ورزشگاه تشویق هم شدم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد. تا حالا هم نشده که به من بی احترامی شود چه مقابل ملوان، چه سپیدرود و چه داماش.


مهاجم تیم خونه به خونه در مورد شرایط این تیم و اینکه آیا در فصل آینده نیز مالکان خواهان ادامه کار در فوتبال هستند یا که خیر، اظهار داشت:  در این مورد صحبت هایی شده بود ولی با اتفاقات  چند وقت اخیر به مدیران تیم خیلی فشار وارد شد. شما می دانید که در فوتبال ایران کمتر کسی پیدا می شود که بیاید و از جیب خودش خرج کند؛ داوری ها خیلی در این فصل به ما ضربه زد و این شرایط باعث شد برادران حسن زاده بگویند دیگر قصد تیم داری ندرند. در حال حاضر هم هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده و باید ببینیم بعد از بازی با خیبر چه اتفاقاتی رخ می دهد.

دیدگاه‌ها