کد خبر : 1411497 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 16:50 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناامیدی پی اس جی از جذب بهترین گلزن بوندس لیگا

100 میلیون ندارید سراغ اوبامیانگ نیایید!

باشگاه پاری سن ژرمن پس از ناکامی بزرگ امسالش در لیگ قهرمانان، قصد ایحاد تحول بزرگ برای فصل آینده دارد و برای این منظور، جذب بهترین گلزن بوندسلیگا را هدف اصلی خود قرار داده است.

 100 میلیون ندارید سراغ اوبامیانگ نیایید!

به گزارش "ورزش سه"، پاریسی ها که در 4 سال گذشته تمام جام های داخلی را تصاحب کرده اند؛ قصد داشتند فصل جاری تا مراحل نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند ولی با وجود پیروزی 4-0 در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بارسا، در بازی برگشت 6-1 مغلوب و حذف شدند.

 

 

1188015

 

 

طبق گزارش فرانس فوتبال، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن برای فصل آینده تغییر خواهد یافت و بزرگترین هدف این تیم نیز جذب یک مهاجم کلاس جهانی برای بازی کنار کاوانی است.

کاوانی که به تازگی قراردادش را تا 2020 تمدید کرده، از زوج مناسبی در فصل جاری برخوردار نبوده؛ به همین دلیل ناصر الخلیفه، مدیر پی اس جی قصد دارد اوبامیانگ از دورتموند را به خدمت بگیرد. پلان B و C پاریسی ها در صورت ناکامی در جذب اوبامیانگ، جذب مهاجمانی چون الکسیس سانچس یا آگوئرو هستند.

 

 

1162516

 

 

پاتریک کلایورت، ستاره هلندی سابق فوتبال دنیا که مدیر بخش فوتبال باشگاه پاری سن ژرمن است، هفته گذشته نشستی طولانی با اوبامیانگ داشت و با وی در مورد اهداف پی اس جی در فصل آینده صحبت کرد. در این جلسه، کلایورت سعی داشت تا ستاره گابنی را برای جدایی از دورتموند راضی کند اما مشکل بزرگ اینجاست که باشگاه آلمانی با رقمی پایین تر از 100 میلیون یورو راضی به جدایی اوبامیانگ نخواهد شد؛ مگر اینکه او از رئال مادرید پیشنهاد داشته باشد.

 

اوبامیانگ بارها و بارها در مصاحبه های خود گفته است که آرزوی او پوشیدن پیراهن رئال و بازی برای این تیم است و این را به پدربزرگش قول داده؛ با این حال هنوز از سوی باشگاه رئال مادرید قدمی در جهت برآورده شدن آرزوی اوبامیانگ برداشته نشده است.

 

پاری سن ژرمن نیز بعید به نظر می رسد 100 میلیون یورو برای جذب اوبامیانگ هزینه کند و به همین دلیل باید منتظر مذاکرات سخت و فشرده مسئولان این باشگاه با دورتموندی ها باشیم. در هر صورت زوج کاوانی و اوبامیانگ در خط حمله PSG، می تواند رویای هر هوادار این باشگاه باشد و بی شک قدمی محکم برای نزدیک تر شدن به فینال لیگ قهرمانان فصل آینده که در حال حاضر یک رویای دور از دسترس به نظر می رسد.

 

این همه برنامه های پاریسی ها برای ساختن تیمی قدرتمند در فصل اینده نیست. در خط میانی هم پاری سن ژرمن قصد جذب ویتولو از سویا را دارد و برای دفاع چپ نیز در پی جذب آلبا از بارسا یا رودریگز از وولفسبورگ است.

 

 

دیدگاه‌ها