کد خبر : 1411533 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 19:08 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم برزیلی دلش می‌خواست بیشتر بازی کند

دلیل ناراحتی ادینیو از تراکتوری‌ها چیست؟

مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی اعلام کرده آخر فصل از فوتبال ایران می‌رود؛ او اگرچه هدفش بازی کردن در برزیل است اما ناراحتی‌هایی از تراکتوری‌ها دارد.

دلیل ناراحتی ادینیو از تراکتوری‌ها چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو ادینیو در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر با هدف درخشش دوباره با پیراهن تراکتورسازی به ایران برگشت؛ آخرین خاطره ایرانی‌ها از ادینیو قبل از لیگ برتر آقای گلی او در لیگ چهاردهم بود که با به ثمر رساندن 20 گل حاصل شد. اتفاقی بی سابقه که هیچ بازیکن خارجی در تاریخ لیگ برتر قادر به انجام آن نبود. ادینیو در لیگ چهاردهم مهره‌ای بسیار تاثیرگذار برای سرخ‌پوشان تبریزی بود و به واسطه این عملکرد خوب جایگاه ویژه‌ای نزد هواداران داشت.


ادینیو بعد از جدایی از تراکتورسازی یک فصل به لیگ امارات رفت اما در این کشور نیز توفیق چندانی نداشت و مجبور به جدایی از تیم السیلیه شد. او وقتی پیشنهاد تراکتورسازی را برای لیگ شانزدهم قبول کرد، با اهداف بزرگی به ایران برگشت. مصاحبه‌های قبل از شروع فصل درباره اینکه می‌خواهد باز هم آقای گل شود و رکوردهای جدید برجای بگذارد، همه را به آینده امیدوار کرده بود اما در طول مسابقات ادینیو هرگز نتوانست انتظارات را برآورده و دلیل اینکه با مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان گران‌ترین بازیکن تراکتورسازی بوده است را به همگان اثبات کند.


ادینیو اگرچه فصل را خوب شروع کرد و چند گل برای تراکتورسازی زد اما در ادامه با پیش آمدن مصدومیت‌های متوالی و البته تضعیف وضعیت جسمانی کم‌کم به یک بازیکن تعویضی تبدیل شد و امیر قلعه‌نویی نیز ترجیح داد کمتر از حضور این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند. ادینیو تصور می‌کرد باید بیشتر در ترکیب تراکتورسازی بازی کند و وقتی دید فرصت زیادی به او نمی‌رسد، چند هفته قبل در مصاحبه‌ای با "ورزش سه" اعلام کرد با وجود علاقه‌اش به هواداران آخر فصل از تراکتورسازی جدا می‌شود و از ایران می‌رود.
ادینیو اخیرا هم اعلام کرده بازی با نفت تهران در جام حذفی آخرین بازی‌اش را برای تراکتورسازی انجام می‌دهد و ایران را ترک می‌کند. او قصد دارد یک فصل دیگر در برزیل به فوتبال ادامه دهد و سپس کفش‌هایش را آویزان کند.


مهاجم برزیلی تراکتورسازی در همه مدت گذشته از بازی‌نکردنش ناراحت بود و در جمع‌های خصوصی این مساله را بیان می‌کرد. مگنو باتیستا هافبک برزیلی گسترش فولاد که نزدیک‌ترین دوست ادینیو در ایران محسوب می‌شود و رابطه صمیمانه‌ای میان این دو نفر برقرار است هم به موضوع دلخوری او صحه گذاشته است. مگنو گفته است: « او فرصت خودنمایی زیادی نداشت. به ادینیو حق می‌دهم که بخواهد در انتهای فصل تراکتورسازی را ترک کند چرا که در آخرین سال های فوتبالی خود قرار دارد و دوست دارد که هم بیشتر بازی کند و هم در کنار خانواده اش باشد.»


با همه اینها ادینیو گفته 3 بازی دیگر برای تراکتورسازی به میدان می‌رود و سپس ایران را ترک می‌کند؛ شاید به قول برخی بازیکنان تراکتورسازی زمان آن رسیده که کاری انجام شود که ادینیو با ناراحتی ایران را ترک نکند. او مقابل سپاهان و دو بازی با نفت پیراهن تراکتورسازی را برتن می‌کند و باید دید در این 3 مسابقه که فقط یکی از آن ها در تبریز برگزار می‌شود، چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

دیدگاه‌ها