کد خبر : 1411534 | 06 اردیبهشت 1396 ساعت 19:09 | 12.3K بازدید | 1 دیدگاه

سال آینده برای بادران متفاوت خواهد بود

ربیعی: سپیدرود مدعی اصلی صعود است

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران پیش از پایان فصل جاری لیگ دسته اول قراردادش را با بادران تمدید کرد.

ربیعی: سپیدرود مدعی اصلی صعود است

به گزارش "ورزش سه"، با سرمربی نام آشنا، جوان و فنی بادران به گفت‌وگو نشستیم که صحبت‌هایش از تمدید قراردادش با این تیم، پیش‌بینی‌اش از صعودکننده بعدی لیگ دسته اول و اتفاقات  جذاب در لیگ‌برتر جالب و خواندنی است.


گفت‌وگوی "ورزش سه" با محمد ربیعی را در زیر می‌خوانید:


تمدید قراردادم با پرورش استعداد همراه شد
از اینکه برای سومین سال متوالی هدایت بادران را در دست می‌گیریم خوشحالم. باتوجه به صحبت‌هایی که انجام شد بالاخص گفت‌وگو با شخص دکتر قربانیان و اشتراک در نقطه نظرات‌ و اهداف ایشان با من جمع‌بندی جلسه‌مان پیش از امضای قرارداد این شد که برای سال آینده علاوه بر ارتقا سطح تیم و برنامه ریزی صعود ، به دنبال استعدادیابی و رشد و نظارت بر  تیم‌‌های پایه باشم که مطمئنا با شناختی که از ایشان و خانم مهندس موسوی دارم این اتفاق در فصل جاری رقم خواهد خورد.


به کذشته برنمی گردم
نمی‌خواهم به سال گذشته بازگردم اما چیزی که یادآور آن خواهم شد این است که مطمئنا باشگاه هدفی را دنبال می‌کنند که اینجانب راانتخاب کردند.   و من هم چون نسبت به این تیم شناخت و تعصب دارم از همین رو با مجموعه بادران بازگشتم. در اینجا دوستی و مودتی وجود دارد که شاید در خیلی تیم‌ها چنین چیزی را نبینید، من اگرچه پیشنهادات دیگری هم داشتم اما همین دلایل برای تمدید قراردادم و حضورم در این تیم کفایت می‌کرد.


نتیجه مثبت با زمان خودنمایی می‌کند
شاید بادران امسال به لیگ‌برتر صعود نکرد اما اگر نیم نگاهی به نتایج این تیم تا به اینجای کار داشته باشید پی به این موضوع خواهید برد که ما تیم دوم نیم فصل دوم هستیم. البته باید به نکته‌ای اشاره کنم آن هم اینکه  شرایط این روزهای بادران به مانند زمینی است که بذری در آن پاشیده شده و باید منتظر سبز شدن و رشد دانه‌های کاشته باشیم. معتقدم فلسفه فوتبال متناسب و هماهنگی مستقیم با زمان دارد و این زمان است که می‌تواند حاصل کار شما را به دیگران نشان دهد. در فوتبال به هیچ عنوان در زمان کوتاه نمی‌توانید به نتیجه مدنظرتان دسترسی پیدا کنید.
 

کی‌روش در طول زمان ایران را در آسیا بهترین کرد
شما به طور مثال عملکرد آقای کی‌روش در تیم‌ملی را اگر مورد بازبینی قرار دهید متوجه خواهید شد که ایشان از زمان حضور تا به امروز توانست تیم‌ملی‌ را در آسیا جز بهترین تیم‌ها کند. مطمئن باشید در کوتاه‌ترین زمان بهترین بهره را نخواهید برد و این طول زمان و استمرار در کار است که می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.
 

سال آینده بادرانی متفاوت را مشاهده می‌کنید
دوست دارم آن چیزی که امروز از بادران دیده می‌شود با چیزی که در سال آینده از بادران توقع می‌رود همراه با رشد و متفاوت باشد. بیشتر از هر چیز علاقمند به ترمیم این تیم و افزایش روزافزون شرایط تیمی هستم.
 

سپیدرود با پرشورها مدعی‌تر است
بازی آخر همیشه با خود خستگی و فرسودگی را به همراه دارد. من می‌گویم با توجه به هواداران پرشور سپیدرودی و بازی خانگی این تیم می‌تواند یکی از گزینه‌های دیگر صعود به لیگ‌برتر باشد. البته نباید شانس ملوان و گل‌گهر را نادیده گرفت اما طبق تجربه رویارویی با سپیدرودی‌ها در روز پایانی لیگ دسته دوم و حضور پرشور هوادارانشان استنباط من از اینکه کدامیک صعود خواهند کرد سپیدرود رشت است. البته یادتان باشد که فوتبال است و هزار اتفاق متفاوت.
 

چارچوب اصلی بادران برای سال بعد حفظ می‌شود
یکی از اصلی‌ترین موارد تثبیت تیم، حفظ چارچوب اصلی تیم است و سعی می‌کنیم قالب اصلی تیم را حفظ کنیم اما نقاط ضعف و قوت تیم را هم مدنظر قرار خواهیم داد و با بازنگری به دیدارهایمان نیرو جذب خواهیم کرد.
 

 

قدر مالکان در فوتبال خصوصی را بدانید
در پایان باید تشکری ویژه از آقای دکتر قربانیان و خانم مهندس موسوی داشته باشم، حضور چنین اشخاصی در فوتبال ما خیلی به پیشبرد اهداف مربیان و بازیکنان کمک خواهد کرد. آنها فوتبال خصوصی ما را با حضورشان پروبال داده‌اند و با نگرش و دیدگاه مثبت‌شان می‌توانند استعدادهای نابی را به فوتبال ایران معرفی کنند. از زحمات این عزیزان برای تیم بادران و حمایتشان که موجب شد تا تیم بادران از لحاظ فنی جزوبهترین‌های لیگ باشد تشکر می‌کنم.در انتها از کلیه مجموعه شرکت بادران و باشگاه بادران و کادر سرپرستی و فنی و پزشکی و تدارکات و بازیکنان خوبم نهایت قدردانی را دارم  .

دیدگاه‌ها