کد خبر : 1411596 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 00:44 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: یک دقیقه از بازی های رئال را هم نمی بینم

بارسلونا امشب در نوکمپ جشنواره ای از گل به پا کرد و موفق شد 7-1 بر اوساسونا غلبه کند.

انریکه: یک دقیقه از بازی های رئال را هم نمی بینم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که با برتری مقابل رئال به صدر لالیگا رسیده بود، امشب توانست جایگاه خود را حفظ کرده و به انتظار نتیجه بازی رئال و دپورتیوو بنشیند.

 

 

1195648

 

 

انریکه در پایان بازی گفت:« می توانم بگویم که بازی کاملی ارائه دادیم. در ابتدا اوساسونا تمام فضاهای خالی را بسته بود ولی با صبوری و به چرخش در آوردن توپ در تمام نقاط زمین، توانستیم خلق موقعیت کرده و وقتی مسی را هم داشته باشید که دیگر کارتان راحت تر خواهد شد.

نیمه دوم وقتی گل خوردیم و نتیجه 2-1 شد، کمی نگران شدیم ولی بازیکنان ثابت کردند که شایسته کسب نتیجه ای پرگل هستیم و در نهایت اوضاع به سود ما پیش رفت.»

 

دبل آندره گومس:« بارها گفته ام که او بازیکن بسیار باکیفیتی است. این 30 درصد توان اوست و تصور کنید اگر 100 درصد توانایی هایش را بروز دهد، چه خواهد شد. گومس فقط باید از لحاظ ذهنی پیشرفت کند.»

 

اولین گل ماسکرانو برای بارسا:« برای او به صورت ویژه ای خوشحال شدم. عملکرد او در تمام سال هایی که برای بارسا بازی کرده خارق العاده بوده و فقط همین یک گل را کم داشت. پنالتی که شد، هواداران خواستند ماسکرانو ضربه بزند و فکر می کنم ضربه او هم فوق العاده بود.»

 

دپورتیوو-رئال:« حتی یک دقیقه از بازی های باقیمانده رئال را هم نخواهم دید.»

دیدگاه‌ها