کد خبر : 1411657 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 12:30 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور

مدیرسایپا: اخباری بعد از فینال حذفی بازیکن ماست

مدیرعامل باشگاه سایپا اعلام کرد محمد رضا اخباری بعد از فینال حذفی سربازی اش در تراکتورسازی تمام می شود و باید به سایپا برگردد.

مدیرسایپا: اخباری بعد از فینال حذفی بازیکن ماست

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری 3 سال پیش در تیم سایپا چهره شد اما در ابتدای لیگ پانزدهم برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت. او در تراکتورسازی اوج گرفت و به یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران بدل شد. اخباری حالا یکی از ملی پوشان فوتبال کشورمان محسوب می شود و مشتریان زیادی را برای خود می بیند. با این وجود او در پایان فصل جاری سربازی اش در تراکتورسازی تمام می شود و طبق قراردادی که با سایپا دارد باید با مسئولان این باشگاه وارد مذاکره شود.


رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا درباره وضعیت اخباری به "ورزش سه" گفت: «اخباری بعد از انجام آخرین بازی در فینال حذفی برای تراکتورسازی، سربازی اش تمام می شود و با توجه به قراردادی که دارد، بازیکن ما محسوب می شود. او باید برگردد تا درباره اش تصمیم گیری شود.»


وی افزود: «تاکنون باشگاه تراکتورسازی هیچ مذاکره ای برای دریافت رضایتنامه اخباری انجام نداده اما ما نیز تصمیمی برای صدور رضایتنامه نداریم. اگر قرار به چنین کاری باشد، باید با نظر سرمربی تیم صورت بگیرد. ما ابتدا وضعیت سرمربی را مشخص می کنیم. آقای فرکی یا هر مربی دیگری که عهده دار سرمربیگری تیم برای لیگ هفدهم باشند، درباره اخباری تصمیم گیری خواهند کرد.»

دیدگاه‌ها