کد خبر : 1411660 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 12:34 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب موفقیت اماراتی‌ها در لیگ قهرمانان

موفقیت اکثر نماینده های امارات در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا توجه بیشتر رسانه های این کشور به این نتایج جلب شود.

بازتاب موفقیت اماراتی‌ها در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"،روز پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای نماینده های امارات با نتایج قابل قبولی توام بود به خصوص برای العین و الاهلی که تقریبا صعود آنها به مرحله بعد را قطعی کرد. دو تیمی که از سفر به ایران و تقابل با ذوب آهن و استقلال با دست پر به امارات بازگشتند.


نتایج این دو تیم توام شد با برد پرگل و غیرمنتظره الوحده برابر الریان تا بیشتر رسانه های مطرح دبی و ابوظبی صفحات ورزشی خود را به تحلیل و بررسی این نتایج اختصاص بدهند جایی که آنها در بازتاب این موفقیت تیترهای حماسی به کار بردند از جمله روزنامه البیان که نوشت:« روز زیبای آسیایی».

 

1195727


این روزنامه با اشاره به درخشش العین در اصفهان مقابل ذوب آهن و همچنین الاهلی در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی مقابل استقلال از روند شکست ناپذیری آنها مقابل دو نماینده ایران تمجید کرد ضمن این در توصیف برد پرگل الوحده برابر الریان هم نوشت خاویر آگیره و شاگردانش انتقام شیرینی از رقیب قطری خود گرفتند.


تنها نماینده ناکام اماراتی ها در این هفته از لیگ قهرمانان آسیا الجزیره صدرنشین و مدعی اول قهرمانی فصل جاری این کشور بود که همچنان روی نوار ناکامی گام برداشته و با بحران فراوان در روز پایانی باید به اهواز سفر کند تا مقابل استقلالی های خوزستان به میدان برود.

دیدگاه‌ها