کد خبر : 1411668 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 13:19 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرباز تراکتور در زادگاه پدری

بازگشت دراماتیک شریفی به نقش جهان

مهاجم کنونی تراکتورسازی روز شنبه در زادگاه پدری خود مقابل تیمی قرار می گیرد که از آن به فوتبال ایران معرفی شد و خاطرات زیادی دارد.

بازگشت دراماتیک شریفی به نقش جهان

به گزارش "ورزش سه"، 8 سال قبل جوان 17 ساله ای با پیراهن سپاهان در میادین رسمی لیگ برتر حاضر شد؛ بازیکن اصفهانی که خیلی زود توانست خودش را به کادرفنی وقت سپاهان تحمیل کند و در مستطیل سبز تکنیک مثال زدنی اش را به رخ بکشد. آن بازیکن جوان خیلی زود به یکی از مهره های تاثیرگذار طلایی پوشان اصفهانی و چهره های شاخص فوتبال ایران بدل شد. حرف از مهدی شریفی است که در سپاهان دوران بی بدیلی را سپری کرد و بازی های خوب او سبب شد تا تیم های بزرگ فوتبال ایران برای جذب این بازیکن اقدام کنند. او اما در سپاهان ماند و درخشید و حتی پیراهن تیم ملی را نیز در مقطعی به دست آورد.


شریفی اما در نیم فصل لیگ پانزدهم برای گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد و تا همین حالانیز پیراهن سرخ تبریزی ها را برتن می کند. او اگرچه در تراکتورسازی به خاطر مصدومیت شدیدی که برایش پیش آمد، فروغ دوران قبل با سپاهان را نداشت اما هنوز هم با توجه به سن و سالش فرصت  زیادی برای بازگشت به روزهای طلایی دارد.


روز شنبه اما شریفی به شهری که در آن فوتبالش را نمایش داده، بازگشتی دراماتیک خواهد داشت؛ او با پیراهن تراکتورسازی باید در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان برود و خاطراتش را زنده کند. اگرچه شریفی امسال مقابل ذوب آهن در اصفهان به میدان رفته اما تقابل او با سپاهان چیز دیگری است. جایی که هم بازی های سابقش در تیم مقابل می ایستند و او برای تراکتورسازی تلاش می کند. 


شریفی که به نظر می رسد تا نیم فصل لیگ هفدهم سرباز تراکتور است، بعد از آن به واسطه قراردادش با سپاهان باید به اصفهان برگردد و شاید این موضوع دلیلی باشد برای اینکه هواداران سپاهان در بازی شنبه برای شریفی سنگ تمام بگذارند. او با وجود اینکه بیش از یکسال است در سپاهان حضور ندارد اما همچنان مورد حمایت هواداران این تیم قرار دارد و پیش بینی می شود استقبال گرمی از او انجام شود. برخوردهایی که می تواند روز خوبی را برای مهدی شریفی رقم بزند.

دیدگاه‌ها