کد خبر : 1411677 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 13:15 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتوئو و رونمایی از اقدام جالب مورینیو در فینال CL

ساموئل اتوئو، مهاجم سابق اینتر مدعی شد که ژوزه مورینیو نقش پررنگی در درخشش او در این تیم داشت.

اتوئو و رونمایی از اقدام جالب مورینیو در فینال CL

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم کامرونی پس از ترک بارسلونا در سال 2009، دو سال در اینتر بازی کرد و قهرمان سه گانه شد. اینتر در فینال 2-0 بایرن مونیخ را شکست داد و برای اولین بار پس از سال 1972 قهرمان چمپیونزلیگ شد. حال اتوئو از نقش مهم مورینیو در درخشش او در این تیم رونمایی کرد.

او گفت:" مورینیو کاری کرد که شاید خیلی ها انجام ندهند. او با تیمش صحبت کرد و بعد از آن گفت:« حالا ساموئل به ما خواهد گفت که چطور برنده می‌شویم، باید به این خاطر از او ممنون باشیم.» در فینال، اگر برای پیروزی پا به زمین بگذارید، پیروز خواهید شد و در غیر این صورت پیروزی به شما نخواهد رسید.

 

1195734

 

 

هر کدام از ما فکر می‌کردیم که چقدر سختی کشیدیم تا به این نقطه برسیم، چلسی و بارسا را شکست دادیم و پس از 40 سال اینتر به فینال رسید. گفته ام که من بارها در فینال های مختلف شرکت داشتم ولی این فینال برایم ویژه ترین بود. باید برای مردم و هواداران کاری می‌کردیم. آنها شایسته قهرمانی بودند.

 

پیش خودم گفتم یا چمپیونزلیگ یا مرگ.  باید در این زمین بمیریم و جام را به خانه ببریم یا به خاطر اینکه بدون جام به میلان بازخواهیم گشت خواهیم مرد. خوشبختانه همه چیز خوب پیش رفت."

 

دیدگاه‌ها