کد خبر : 1411717 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 17:50 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاسانو در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

قیمت خامس و پوگبا بی جهت بالاست

آنتونیو کاسانو معتقد است که خامس رودریگز و پوگبا، ستاره های خط میانی رئال و منچستریونایتد به اندازه پولی که برای شان پرداخت شده ارزش ندارند.

 قیمت خامس و پوگبا بی جهت بالاست

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو که پس از جدایی‌اش از سامپدوریا در ماه ژانویه 2017 هنوز به تیمی ملحق نشده است، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت و در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر صمیمی‌ترین دوستت چه کسی است، گفت:« پی‌یرو آئوسیلیو، مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر. من هنوز هم دیوانه اینتر هستم. اگر استفانو پیولی در اوایل فصل جاری به عنوان سرمربی اینتر انتخاب نمی‌شد، به آئوسیلیو می‌گفتم که پپ گواردیولا یا لوچانو اسپالتی را به خدمت بگیرند.»

 

 

1178003

 

 

قهرمان سری آ:« یوونتوس این فصل هم قهرمان خواهد شد. آنها تیمی خوب و قدرتمند دارند، اما سطح کیفی سری A اُفت کرده است. در اواخر دهه 90 میلادی هفت خواهران بودند که یکی از آن تیم‌ها فیورنتینا بود که مهاجمانی همچون روی کاستا، ادموندو و گابریل باتیستوتا را در ترکیبش داشت. به همین خاطر من که از آن نسل هستم، هنوز می‌توانم به بازی‌ام ادامه بدهم و تفاوت را رقم بزنم و زمان بازنشستگی‌ام هنوز فرا نرسیده است.»

 

توتی:«به او می گویم که تسلیم نشو! من و توتی آخرین قهرمانان آن نسل از مهاجمان خاص هستیم. فرانچسکو بهترین زوج من در خط حمله بود».

 

 

1194963

 

 

کاسانو که در دوران حرفه‌ای خود چند بار تا آستانه پیوستن به یوونتوس پیش رفت، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد:« چهار بار به پیشنهاد یوونتوس پاسخ منفی دادم، اما پشیمان نیستم که به این تیم ملحق نشدم. اولین بار هم وقتی آنها پیشنهاد دادند من بازیکن باری بودم و رم را به عنوان مقصد بعدی‌‌ام انتخاب کردم.»

 

وی در پایان از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرد و گفت که بازیکنانی همچون خامس رودریگس، پل پوگبا و ماریو بالوتلی بی‌جهت قیمت‌های بالایی در بازار نقل‌وانتقالات پیدا کرده‌اند.

خامس با رقم 80 و پوگبا با رقم 105 میلیون یورو به رئال و منچستریونایتد پیوسته اند.

دیدگاه‌ها