کد خبر : 1411728 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 18:07 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آلگری: برای سه گانه باید قدم به قدم پیش رفت

یوونتوس پیش از بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل موناکو باید در سری آ به مصاف تیم شگفتی ساز آتالانتا رود.

آلگری: برای سه گانه باید قدم به قدم پیش رفت

به گزارش "ورزش سه"، یووه در این فصل بیش از همیشه به فتح سه گانه نزدیک شده است. این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شانس بالایی برای غلبه بر موناکو و رسیدن به فینال دارد و در سری آ نیز با 8 امتیاز اختلاف، بالاتر از رم در صدر جدول ایستاده است. بیانکونری ها در کوپا ایتالیا نیز باید بازی فینال را مقابل لاتزیو برگزار کنند؛ حریفی کم دردسر برای یووه در سال های اخیر.

 

 

1145880

 

 

آلگری در نشست خبری بازی با آتالانتا گفت:« پنج روز بعد دیدار برابر موناکو را پیش رو داریم و در حال حاضر باید روی پیروزی بر آتالانتا تمرکز کنیم. فعلا زمان مناسبی برای فکر کردن به موناکو نیست.

 بازی فردا برابر آتالانتا یکی از بازی های حیاتی فصل است و به دشواری بازی با بارسلونا. در حال آغاز دوره ای مهم هستیم اما هنوز به کسب امتیازات برای به پایان رساندن لیگ نیاز داریم. در برابر جنوا بسیار خوب بازی کردیم و این یکی از بازی هایی بود که باید در آن پیروز می شدیم.

از یک دوره پر از بازی های سخت مثل بازی برابر بارسلونا می آییم اما باید آتالانتا را نیز شکست دهیم زیرا همان طور که قبلا گفته بودم، رم می تواند 90 امتیاز کسب کند و در این لحظه ما 8 امتیاز دیگر نیز می خواهیم.»

 

آتالانتا:«آتالانتا فصلی فوق العاده را سپری می کند و باید به ستایش گاسپرینی و تیمش پرداخت زیرا آن ها کاری فوق العاده انجام داده اند. آتالانتا تیمی خوب با بازیکنان و مربی خوب است. بازی در برگامو همیشه دشوار است و پیروزی آتالانتا می تواند آن ها را یک گام به اروپا نزدیک تر کند و پیروزی ما می تواند باعث نزدیک تر شدن به اسکودتو شود.»

  

سه گانه:«  یوونتوس هنوز موفق به فتح جامی نشده است. هنوز اسکودتو را فتح نکرده ایم. باید در فینال کوپا ایتالیا بازی کنیم و در اروپا نیز هنوز به فینال نرسیده ایم. باید گام به گام پیش برویم. نباید به رم اجازه دهیم که فکر کنند در حال لغزش هستیم.

سه گانه؟ کسب آن می تواند تاریخی باشد. ابتدا به دنبال کسب اولین جام، سپس جام بعدی و در نهایت آخرین جام هستیم. در آستانه کسب اسکودتو هستیم اما هنوز آن را نبرده ایم. فینال کوپا باید برگزار شود و دو بازی تا رسیدن به فینال اروپا مانده است.

آن چه که به آن دست یافته ایم، چیزهای جزیی است، نتیجه نهایی در چهارم ژوئن مشخص می شود. یک ماه مهم را پیش رو داریم و باید به خوبی در این ماه کار کنیم. به بهترین شکل تمرین کنیم و بدون فکر کردن به این که در 20 روز آینده چه اتفاقی می افتد، به خوبی بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها