کد خبر : 1411763 | 07 اردیبهشت 1396 ساعت 23:05 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش یک هافبک دفاعی دیگر ایران در اروپا؛

نجات لحظه آخری آنژی با پنالتی عزت‌اللهی

هافبک ملی‌پوش ایرانی آنژی ماخاچ کالا 23 دقیقه بعد از ورودش به زمین با گرفتن یک پنالتی از شکست این تیم برابر تام تامسک جلوگیری کرد.

نجات لحظه آخری آنژی با پنالتی عزت‌اللهی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ یک روسیه تیم آنژی ماخاچ کالا که سعید عزت‌اللهی را همچون چهار بازی قبل در ترکیب نداشت، از ساعت ۲۱ امشب میزبان تام تامسک بود.


یاران عزت‌اللهی که می‌توانستند با پیروزی در این مسابقه به رده دهم جدول صعود کنند با وجود اینکه با گل‌های آرسن خوبولوف از روی نقطه پنالتی با نتیجه 2 بر یک از تام تامسک پیش بودند، دو گل در دقایق 70 و 3+90 دریافت کردند تا بازی برده را از دست رفته ببینند.


اما این پایان کار نبود و عزت‌اللهی که از دقیقه 74 به‌عنوان سومین تعویضی آنژی ماخاچ کالا به جای فلیسیو براون به زمین آمد، در هفتمین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه دوم با خطای دانیل بولشونوف، بازیکن تعویضی تام تامسک و البته زننده گل سوم این تیم، در محوطه جریمه نقش بر زمین شد تا آنژی صاحب سومین پنالتی شود و باز هم خوبولوف آن را تبدیل به گل کند.


یاران عزت‌اللهی با این تساوی 28 امتیازی شدند ولی در جایگاه دوازدهم جدول لیگ روسیه ماندند.


شب گذشته نیز علی کریمی، دیگر هافبک ملی پوش ایرانی که در لوکوموتیو زاگرب عضویت دارد در جریان پیروزی یک بر صفر این تیم در لیگ کرواسی، تک گل پیروزی بخش‌شان را با ضربه سر به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها