کد خبر : 1411858 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 13:40 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری: باشگاه به شخص فروخته نمی‌شود 

جزییات نخستین جلسه واگذاری باشگاه تراکتورسازی

نخستین جلسه همفکری برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی شب گذشته برگزار شد.

جزییات نخستین جلسه واگذاری باشگاه تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، پس از دستور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز اولین جلسه همفکری در این خصوص با حضور شهرام دبیری رییس شورای شهر، مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتور، نجفی شهردار تبریز و پزشکیان نماینده مجلس برگزار شد و حاضران به بررسی آخرین وضعیت واگذاری پرداختند.


شهرام دبیری، رییس شورای شهر تبریز درباره جلسه شب گذشته اظهار داشت:«مراحل اولیه برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی صورت گرفته است. در جلسه هم‌فکری برای واگذاری باشگاه تراکتورسازی هم بحث واگذاری این باشگاه به مردم مطرح شده است. تراکتورسازی تیم پرطرفداری است و سعی داریم به مردم واگذار شود تا خود مردم هم در مدیریت این باشگاه نقشی داشته باشند.»


وی ادامه داد: «سعی بر این است این باشگاه، یک شرکت سهامی عام شود و با حمایت‌های اولیه شهرداری تبریز و نهادهای مردمی، جذب اسپانسر و بخش بازاریابی از سوی مدیریت این باشگاه، تراکتورسازی مدیریتی جدیدی را تجربه کند. واگذاری این باشگاه پر هوادار به شخص حقیقی صحت ندارد و یک شخص نمی‌تواند چنین باشگاهی را مدیریت کند. البته تمامی نکاتی که گفته شد صرفاً در حد صحبت‌های اولیه بوده است.»

دیدگاه‌ها