کد خبر : 1411867 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 13:33 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

از کله فلینی تا اشتباه براوو

گزارش: پنج نکته از دربی منچستر

پیش از تقابل یونایتد و سیتی، انتظار می‌رفت که هر دو تیم برای کسب رده چهارم، برای پیروزی به میدان بیایند ولی وقتی سیتی 90 دقیقه فشار آورد، یونایتد از کسب تساوی راضی بود.

گزارش: پنج نکته از دربی منچستر

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج مروان فلینی پس از ضربه سختی که به سرخیو آگوئرو وارد کرد، بازی سرعت بالایی پیدا کرد ولی یونایتد برای چیزی که برایش به میدان آمده بود، به خوبی مقاومت کرد. در زیر، 5 نکته از بازی شب گذشته را بررسی می‌کنیم.

 

1195903

 

 

دِین فلینی به یونایتد

 

عصبانیت او و ضربه ای که به آگوئرو زد، حجم فشارها علیه او را به اوج رساند. در حالی که تیم مورینیو به شدت تحت فشار بود و یکی پس از دیگری حملات را رد می‌کرد، آخرین چیزی که مورینیو می‌خواست اخراج یکی از بازیکنانش بود. در دقیقه 85، درست چند ثانیه پس از دریافت کارت زرد اول، فلینی کارت دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد. ضربه سری که به آگوئرو زد، کار داور را برای اخراج او بسیار راحت کرد. سطح فوتبالی او بالا نیست و از لحاظ انضباطی نیز وضعیت خوبی ندارد و به نظر زمان جدایی هافبک سابق اورتون فرا رسیده است.

 

1195901

 

 

جای خالی زلاتان به وضوح حس می‌شود

 

با درخشش اخیر مارکوس راشفورد و آنتونی مارسیال، پیش از بازی کسی فکر نمی‌کرد که جای خالی زلاتان حس شود. مطمئنا مارسیال مقابل برنلی عملکرد خوبی داشت ولی غیبت هافب سوئدی، بار دیگر به خوبی حس شد. در بازی شب گذشته، یونایتد به شدت تحت فشار بود و توپ ها یکی پس از دیگری روی دروازه آنها می‌آمد، کسی در خط حمله یونایتد نبود که مدافعین سیتی را نگران کند. بدون شک سرعت بالای مارسیال و راشفورد، در ذهن کمپانی و اوتامندی بود ولی بدون حضور غیرقابل پیش بینی زلاتان، سیتی ترسی از یونایتد نداشت.

 

1195900

 

 

یونایتد از کسب 1 امتیاز خوشحال بود

 

با وجود حضور خط حمله ای متشکل از مارسیال، راشفورد و مخیتاریان، یونایتد به نظر از کسب 1 امتیاز بازی راضی بود ، به خصوص در نیمه دوم. شاید آنها فکر می‌کنند اختلاف یک امتیازی با سیتی در جدول، قابل جبران است و آنها می‌توانند به رده چهارم صعود کنند. ولی شب گذشته، بازی حمله مقابل دفاع بود. راشفورد تنها بازیکن یونایتد بود که در مقابل دروازه سیتی حضور داشت و هیچ حمایتی نیز نمی‌شد.

 

 

1195898

 

 

استرلینگ دچار افت شده است

 

باید قبول کرد که رحیم استرلینگ، بر خلاف نیم فصل اول دچار افت شده است. او شب گذشته کار خاصی از پیش نبرد و به خصوص در نیمه دوم که سیتی به شدت حمله می‌کرد، توپی به او نمی‌رسید. حتی وقتی که می‌رسید هم او کورکورانه در مسیری نامشخص حرکت می‌کرد تا سعی کند یک ضربه کاشته یا پنالتی بگیرد. گفته می‌شود که استرلینگ از لحاظ اعتماد به نفس دچار افت شده است و گواردیولا دیگر نمی‌تواند خیلی خوب از او بازی بگیرد.  با فرم خوب اگوئرو و لروی سانه در خط حمله، عملا استرلینگ یک رهگذر بود.

 

1195899

 

 

فوتبالیست ها باید مستحکم تر باشند

 

کلودیو براوو در دقیقه 78 روی زمین افتاد و به نظر می‌رسد پس از مهار یک شوت، دچار مصدومیت شد. به نظر خیلی از هواداران سیتی از اینکه کابایه رو جای او به میدان خواهد آمد خوشحال شده بودند. یک روز پس از واکنش های عجیب سانچز پس از برخورد توپ به شانه اش، گری نویل که به عنوان کارشناس در یک شبکه خبری گزارش می‌کرد، پس از مصدومیت براوو گفت:" لطفا نه، لطفا نه! به خاطر کشیدگی پشت ساق، برانکار به زمین نیاورید!"

بله گری، او دقیقا به همین خاطر با برانکار از زمین خارج شد.

 

منبع: سان

ترجمه: روزبه مهری

دیدگاه‌ها