کد خبر : 1411902 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 16:35 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: دربی کاتالونیا یک بازی خطرناک است

بارسا فردا در زمین اسپانیول دیدار حساسی پیش رو دارد؛ دیداری که دربی کاتالونیا محسوب می شود.

انریکه: دربی کاتالونیا یک بازی خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از برتری بر رئال و اوساسونا، از روحیه فوق العاده بالایی برخوردار است و در سوی مقابل، اسپانیول که نه مدعی کسب سهمیه است و نه خطر سقوط تهدیدش می کند، از انگیزه بالایی برای شکست بارسا برخوردار است.

 

 

1195927

 

 

انریکه در نشست خبری بازی گفت:« بازی با رئال برای ما اهمیت بیشتری داشت؛ چون رقیب مستقیم ما محسوب می شد؛ ولی بازی چهارشنبه مقابل اوساسونا نیز بسیار مهم بود. برای ما فرقی نمی کند تیم مقابل چه جایگاهی دارد.

فردا باید به مصاف اسپانیول برویم که یک دربی محسوب می شود. آنها به خوبی ما را می شناسند و اطمینان دارم که سوای جایگاه دو تیم، بازی پرتنش و خطرناکی را شاهد خواهیم بود. نباید اسیر تنش ها شویم و با تمرکز بالا، سه امتیاز را کسب کنیم. برای ما بازی خارج و داخل خانه فرقی نمی کند.»

 

نیمار:« او کاملا آماده بازی فرداست. شاید در دنیا روی هیچ بازیکنی مثلا نیمار خطا نشود با این حال آمادگی ذهنی او برای مقابله با چنین شرایطی بالاست.»

 

اینیستا:« او از ناحیه همسترینگ کمی مشکل دارد و فردا مشخص خواهد شد می تواند بازی کند یا خیر.»

 

گومس:« هدف من تقویت روحیه او و کمک به وی برای کسب اعتماد به نفس بیشتر است. در این مقطع از فصل، همه بازیکنان برای من از یک درجه اهمیت برخوردار هستند و به درخشش همه آنها نیاز دارم.»

 

5 بازی ناکامی سوارز در گلزنی:« فکر می کنم انتقاد از بازیکنی مثل سوارز برای اینکه در 5 بازی گل نزده است، بی انصافی و زشت باشد.»

دیدگاه‌ها