کد خبر : 1411931 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 19:19 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: شاید یک کتاب در مورد دیدار با تاتنهام نوشتم

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد دیدار حساس تیمش برابر تاتنهام صحبت کرد.​​​​​​​

ونگر: شاید یک کتاب در مورد دیدار با تاتنهام نوشتم

 

به گزارش "ورزش سه"، ونگر اعتراف کرد که امکان خرید دله آلی برای توپچی ها وجود داشته و این بازیکن جوان نیز به صف ستارگانی پیوست که امکان حضور در ترکیب آرسنال برای وی وجود داشته است.

 

درخشش دله آلی در فصل جاری: "بله زمانی که دله آلی در میلتون کینز که کمی با ما فاصله داشت بازی می کرد او را زیر نظر داشتیم. باید بگویم که دله آلی بازیکنی است که پیشرفت زیادی داشته و عملکرد باکیفیتی از خود ارائه داده است.

 

دله آلی بازیکن بسیار خطرناکی است و فکر می کنم که 16 یا 17 گل نیز در فصل جاری به ثمر رسانده است که در این سن و سال رقم شگفت انگیزی محسوب می شود.

 

تاتنهام در مقطع خوبی دله الی را خرید و به او شانس بازی کردن داد پس حالا نیز باید از مزایای او بهره ببرد و ما نیز می توانستیم او را بخریم زیرا بارها بازی دله آلی را در تماشا کرده ایم."

 

 

1171833

 

 

دیدار برابر تاتنهام: "من تا به حال حدود 50 بار دربی برابر تاتنهام را تجربه کرده ام و شاید روزی که بازنشسته شدم یک کتاب در مورد دیدار برابر تاتنهام بنویسم. اما من معتقدم تاتنهام باید کارهای بزرگتری انجام دهد زیرا نمی توان یک سال خوب را با بیست سال خوب مقایسه کرد.

 

اولویت ما به پایان رساندن فصل در بین 4 تیم اول است و در این راستا قصد داریم برابر تاتنهام پیروز شویم. تمام هدف ما تمرکز بر روی اهداف آرسنال است که تنها به پایان رساندن فصل در بین 4 تیم اول است.

 

تغییر قدرت در لندن: "بیایید صادق باشیم. من بارها در کنفرانس های مطبوعاتی در مورد سوال شما در رابطه با تغییر قدرت از ابتدای حضورم روی نیمکت آرسنال تا امروز توضیح داده ام و حالا نیز چیزی تغییر نیافته است."

دیدگاه‌ها