کد خبر : 1411938 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 20:00 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: تساوی در دربی منچستر چیزی را عوض نکرد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دیدار این هفته تیمش برابر واتفورد صحبت کرد.​​​​​​​

کلوپ: تساوی در دربی منچستر چیزی را عوض نکرد

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی در دیدار دیشب سیتی و یونایتد، جایگاه سوم مرسی سایدی ها البته با 2 بازی بیشتر نسبت به یونایتد تثبیت شد.

 

تساوی در دربی منچستر: "بازی شب گذشته چیزی را برای ما عوض نکرد زیرا در نهایت همه چیز به خودمان بر می گردد که باید روی بازی های خودمان تمرکز داشته و به دنبال کسب حداکثر پیروزی های ممکن باشیم."

 

دیدار برابر واتفورد: "می دانیم که دیدار برابر واتفورد بسیار مهم و دشوار خواهد بود. ما باید برای آنچه می توانیم مبارزه کنیم و تمام هدف ما قرار گرفتن در بین 4 تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

 

 

1176756

 

 

من نمی توانم نتایجی که در گذشته کسب کرده ایم را تغییر دهم اما اگر ما قادر به غلبه بر واتفورد باشیم که بازی بسیار دشواری است، احتمالا در جایگاه سوم قرار خواهیم گرفت.

 

ما 2 بازی آخر خارج از خانه خود را با پیروزی پشت سر گذاشته ایم و اگرچه نتیجه آخر و شکست برابر پالاس خوب نبود، اما من فیلم بازی را بازبینی کردم و معتقدم که خلق این تعداد موقعیت برابر پالاس کار آسانی نیست."

 

انتصاب جرارد به عنوان مربی تیم زیر 18 سال: "شروع کار در باشگاهی مانند لیورپول یک فرصت فوق العاده به شمار می آید اما همه بازیکنان سابق و بزرگ دنیای فوتبال آماده چنین کاری نیستند.

 

اما این انتخاب یک بازی برد-برد برای لیورپول است زیرا برای بازیکنان جوان نیز فرصت بسیار خوبی است تا در کنار جرارد فعالیت کنند. آغوش من نیز همیشه به روی جرارد باز است و او خودش هم این موضوع را خوب می داند."  

 

دیدگاه‌ها