کد خبر : 1411955 | 08 اردیبهشت 1396 ساعت 21:07 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

یاران طیبی به فینال اروپا نرسیدند

تیم فوتسال غیرت قزاقستان با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود برابر اینتر مویستار اسپانیا شکست خورد و از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماند.

یاران طیبی به فینال اروپا نرسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا که به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شد، تیم غیرت که حسین طیبی، لژیونر ایرانی در آن عضویت دارد از ساعت 19 امشب به مصاف اینتر مویستار اسپانیا رفت.


نیمه اول این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود یاران طیبی به پایان رسید که کابرِیووا و ایگور در دقایق 5 و 16 گلزنی کردند و تک گل اینتر مویستار را ریکاردینیو، بهترین بازیکن فوتسال جهان در دقیقه 13 به ثمر رساند.

 

1195961


در نیمه دوم باز هم ریکاردینیو درخشید و در دقیقه 23 از روی نقطه پنالتی دروازه غیرت را باز کرد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود که ادامه مسابقه برای یاران طیبی که میزبان هم بودند حاصلی نداشت و با گلی که اورتیز در دقیقه 39 به ثمر رساند، در نهایت اینتر مویستار اسپانیا با پیروزی 3 بر 2 مقابل غیرت قزاقستان راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد.


در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا که پیش از بازی تیم‌های غیرت و اینتر مویستار برگزار شد، اسپورتینگ کلوب پرتغال با نتیجه 2 بر یک اوگرا یوگورسک روسیه، قهرمان سال قبل را شکست داد.


با این نتایج، یاران حسین طیبی برای کسب عنوان سومی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 15:30 روز یکشنبه(دهم اردیبهشت ماه) مقابل اوگرا یوگورسک روسیه قرار می‌گیرند.

دیدگاه‌ها