کد خبر : 1411984 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 01:08 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

توقف یوونتوس در خانه آتالانتا

یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل آتالانتا با نتیجه 2-2 متوقف شد تا فرصت دو رقمی کردن فاصله اش با رم را از دست بدهد.

توقف یوونتوس در خانه آتالانتا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان مکس آلگری تا دقایق پایانی از حریف پیش بودند اما دریافت گل در دقیقه 89 باعث شد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه ها ایجاد شد اما بازیکنان دو تیم نتوانستند از این موقعیت ها استفاده کنند.

 

در ادامه یوونتوسی ها تا اندازه ای بر بازی مسلط شدند و موقعیت های بهتری روی دروازه حریف داشتند اما باز هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اینکه در آخرین دقیقه از وقت های نیمه اول، این تیم میزبان بود که به گل رسید.

 

بعد از اینکه موج اول حمله بازیکنان آتالانتا توسط مدافعان یوونتوس دفع شد، روی ارسال از داریو گومز به تیر دوم، این آندره آ کونتی بود که توانست بوفون را مغلوب کند و آتالانتا را پیش بیندازد.

 

 

1195991

 

 

اولین موقعیت جدی نیمه دوم را هم آتالانتا ایجاد کرد اما این یوونتوسی ها بودند که در دقیقه 50 با ضربه بازیکن حریف به گل رسیدند.

 

روی یک ضربه آزاد بود که ارسال پائولو دیبالا به دهانه دروازه آتالانتا رسید و لئوناردو اسپیناتزولا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

بعد از این گل هم برتری یوونتوس ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم دو موقعیت بسیار خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما ضربات دیبالا و ایگواین راهی به چهارچوب دروازه آتالانتا پیدا نکرد.

 

برتری یوونتوس ادامه پیدا کرد و این تیم چند موقعیت بسیار خوب دیگر داشت اما واکنش های دیدنی بریشا مانع از گل شدن آنها شد تا اینکه در دقیقه 83، دنی آلوس گل برتری یووه را به ثمر رساند.

 

روی ارسال عالی پیانیچ بود که مدافع برزیلی یووه با یک ضربه سر شیرجه ای، کار را تمام کرد.

 

 

1195993

 

 

تیم میزبان که نمی خواست در این دیدار خانگی مغلوب شود، بعد از این گل فشار زیادی روی دروازه یووه وارد کرد و سرانجام در دقیقه 89 به گل تساوی رسید.

 

 

1195990

 

روی یک حمله سریع و ناهماهنگی مدافعان یوونتوس بود که رمو فرولر در مقابل دروازه یووه صاحب موقعیت شد و در حالی که بوفون هم خروج خوبی نداشت، با یک ضربه به موقع، کار را تمام کرد تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها