کد خبر : 1411989 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 09:02 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فینال قطرکاپ امشب در دوحه

پورعلی گنجی و السد تشنه بالا بردن جام

امشب فینال قطر کاپ در حالی در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می شود که مدافع ملی پوش ایرانی و هم تیمی هایش برای تصاحب اولین جام خود بی تابی می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های قطرکاپ که هر ساله با شرکت چهار تیم برتر لیگ ستارگان برگزار می شود با معرفی چهره فینالیست ها امشب قهرمان خود را معرفی خواهد  کرد جایی که دو تیم السد و الجیش برای آخرین بار در تاریخ باشگاهی این کشور حاشیه خلیج فارس مقابل هم به میدان می روند.


السد با در اختیار داشتن ستاره های سرشناس از جمله ژاوی هرناندز اسپانیایی و همچنین مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی بعد از ناکامی های دو سال گذشته در تصاحب جام قهرمانی در لیگ ستارگان امشب برای بالا بردن اولین جام قهرمانی انگیزه های زیادی دارد و فریرا سرمربی پرتغالی با امید فراوان به دنبال شکست طلسم ناکامی های اخیر برای این باشگاه پرطرفدار و متمول قطری است.

 

1195977


به نوشته روزنامه های امروز دوحه پورعلی گنجی به عنوان یکی از ستاره های اصلی السد امشب از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان می رود تا به استحکام ساختار تدافعی تیمش کمک کند، بازیکنی که در هفته های پایانی لیگ ستارگان به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شده بود و در مصاف با الریان در نیمه نهایی قطرکاپ هم درخشش خوبی داشت.


فینال قطرکاپ امشب از ساعت 19:30 به وقت دوحه در ورزشگاه جاسم بن حمد میان دو تیم السد و الجیش برگزار می شود که قضاوت این بازی بر عهده یک داور سرشناس از کشور سوئد است.قهرمانی در این جام باعث می شود تا پورعلی گنجی دومین لژیونر ایرانی بعد از انصاری فرد باشد که در این فصل جام قهرمانی بالای سر خود می برد.

دیدگاه‌ها