کد خبر : 1412061 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 15:34 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

میرزاپور: خوش شانس باشیم، لیگ برتری می‌شویم

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید تیمشان ابتدا برای حضور در جمع 6 تیم برتر بسته شده بود اما اکنون تا لیگ برتری شدن یک گام فاصله دارند.

میرزاپور: خوش شانس باشیم، لیگ برتری می‌شویم

ابراهیم میرزاپور در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره شانس صعود تیمشان و بازی بعدی تیم ها گفت: ما بعد از دو- سه هفته ناکامی توانستیم در خانه تیم خوب سپیدرود رشت را شکست بدهیم و برای صعود به دور بعد امیدوار باشیم. فکر می کنم اگر ما بتوانیم برابر فولاد یزد پیروز شویم و خوش شانس باشیم که سپیدرود امتیاز از دست بدهد، می توانیم لیگ برتری شویم. خدارا شکر اکنون همه امیدوار و مصمم هستند تا سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم .

 

دروازه بان سابق تیم ملی ایران در ادامه افزود: واقعا سال سخت و پر استرسی در لیگ یک داشتیم، ما از ابتدا تیم را برای حضور در 6 تیم بالای جدول بسته بودیم اما خدارا شکر توانستیم تا مرز لیگ برتری شدن بیاییم و یک هفته بین ما و لیگ برتر فاصله است.


وی در ادامه افزود: من مطمئنم که تیم خوب نساجی با تمام قوا برابر سپیدرود بازی می کند و همچنین تیم فولاد یزد برابر تیم ما و نفت مسجدسلیمان برابر ملوان، ممکن است سپید رود پیروز شود و با کمک تماشاچیان سهمیه لیگ برتری شدن را به دست بیاورد و ما در آن موقع به انها تبریک می گوییم اما مهم این است که هرتیمی شایسته است به مرحله بعد برود. جا دارد از فدراسیون و کمیته داوران هم برای انتخاب آقای فغانی که فکر می کنم بهترین داور آسیاست، برای بازی سپید رود - نساجی تشکر کنم چرا که اهمیت لیگ یک را به خوبی درک می کنند.


وی در انتها درباره بیرانوند و دیگر گلرهای تیم ملی گفت:من علی را 10-12 سال است که می شناسم، او با تلاش زیاد به اینجا رسیده و البته جنبه آن را هم داشته است. به او هم گفته ام برای ماندن  در این شرایط عالی باید تلاش و تمرین بیشتری انجام بدهد. دیگر گلرهای تیم ملی نیز مظاهری، مکانی، حقیقی و اخباری گلرهای خوبی هستند و مهم این است که همه با هم رفاقت داشته باشند ودر عین رفاقت با هم رقابت سالمی انجام بدهند.

دیدگاه‌ها