کد خبر : 1412214 | 09 اردیبهشت 1396 ساعت 20:35 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن 56 درصد پرداختی داشته است

آذری:3 امتیاز حق ذوب آهن بود

سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در پایان بازی مقابل پرسپولیس از غیرت بازیکنان تیمش تشکر کرد .

آذری:3 امتیاز حق ذوب آهن بود

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی ، آذری گفت :از دو تیم یک فوتبال زیبا و با کیفیت با 6 گل  را  دیدیم. خوشبختانه توانستیم از آنها یک امتیازی بگیریم ما تیمی بودیم که هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت اجازه شکست به سرخپوشان ندادیم.


وی درباره آخرین بازی تیمش در لیگ گفت : امیدوارم در بازی بعدی مان در اصفهان بتوانیم پیروز میدان باشیم و  به مانند سال گذشته به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.


آذری با تشکر از هواداران تیمش ادامه داد : از تعداد اندک هواداری که در این بازی به ورزشگاه آمده بودند تشکر می کنم. معتقدم این بازی یکی از بازی های زیبای هفته بود علیرغم اینکه فکر می کنم 3 امتیاز حق مسلم باشگاه ذوب آهن بود.


او درباره احتمال شکست تیمش در این بازی بعد از گل سوم هم گفت : فکر نمی کنم بازیکنانم بعد از گل سوم سیر شده باشند، اتفاقا زمانی که تیمی می آید در ورزشگاه آزادی سه گل به ثمر می رساند عطش بیشتری برای گلزنی دارد و همین امر باعث شد که پرسپولیسی ها به ما گل بزنند.


مدیرعامل ذوب درباره قضاوت داور هم گفت : پنالتی ای را دقیق ندیدم تا بدانم که مظاهری خطا کرد یا نه؛ اما در واقع ما سیر نشدیم و برای گل های بیشتری به سمت دروازه حریف حمله ور شدیم و کمی در خط دفاع تمرکزمان کمتر شد. در کل بچه هایمان در این بازی فوق العاده کار کردند و از آقای حسینی هم تشکر می کنم. من اینجا موظفم یک تشکر ویژه از بچه هایمان بکنم ما کلا 56 درصد پرداختی به بازیکنانمان داشتیم ولی شرافتمندانه تا به امروز کار کردند. به هر حال این مشکلات در همه باشگاه ها وجود دارد و سیاست هر باشگاه مربوط به خودش است.

دیدگاه‌ها