کد خبر : 1412299 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 09:17 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل هیرنفین در گفتگو با سایت‌های هلندی

قوچان نژاد: هیچ‌وقت آدم رویابافی نبودم

گوچی با به ثمررساندن 18 گل تا به این جای فصل عنوان بهترین گلزن تیمش را در لیگ هلند یدک کشیده تا از حالا شایعات زیادی پیرامون آینده او شنیده شود.

قوچان نژاد: هیچ‌وقت آدم رویابافی نبودم

به گزارش "ورزش سه"، رضا قوچان نژاد در بازگشت دوباره به هیرنفین موفق شد تمام سال های بدی که تجربه کرده بود را از ذهن طرفداران خود پاک کند و روزهای جدیدی در تاریخ فوتبالش به ثبت برساند تا جایی که حالا کاندیدای کسب مرد سال این باشگاه از سوی طرفداران شده است.


مهاجم ملی پوش ایرانی در واکنش به این انتخاب به سایت هلندی  گفت: به طور مطلق احساس فردی خوبی از آن دارم. گلزنی وظیفه مهاجم است اما از گلزنی بیشتر و از تعداد آن خوشحال می‌شوم.خوشحالم تلاش هایم رضایت طرفداران را در برداشته و امیدوارم این روند را همچنان تا پایان فصل ادامه دهم».


او ادامه داد: «من از آن تیپ بازیکنانی هستم که باید فوتبال بازی کنم و ترجیح می‌دهم بازی خوب من در خدمت تیم باشد. در این صورت شما باگلزنی خود خوشحال می‌شوید و باعث شادی دیگران از جمله طرفداران نیز می شوید به همین خاطر در هر بازی من انگیزه های متفاوتی دارم و هیچ گاه تصور این که وظیفه ام را انجام دادم، نداشتم».

 

ملی پوش ایرانی درباره آینده خود و رویایی که در سر دارد، تصریح کرد: «من هیچ وقت آدم رویابافی نبودم و همیشه با واقعیات موجود زندگی کردم. همواره نگاه من از یک بازی به بازی آینده است و این نوع فوتبال من است. مطمئنم هفته های آرام و بدون اتفاقی در تابستان پیش‌رو دارم و الان هم باید خودم را مهیای بازی با تیم زووله در هفته سی‌‌وسوم  هلند کنم».

دیدگاه‌ها