کد خبر : 1412320 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:53 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

مزد تبعیت از کادرفنی در حساب یعقوب و جابر

دو ستاره ی استقلال پس از هفته ها دوری از ترکیب دوباره خود را به منصوریان تحمیل کردند.

مزد تبعیت از کادرفنی در حساب یعقوب و جابر

به گزاش "ورزش سه"، سیستم چرخشی و جوانگرایی علیرضا منصوریان در نیم فصل دوم باعث شد تا دو بازیکن فیکس ترکیب استقلال در دو سال گذشته، در نیم فصل دوم کمتر فرصت حضور در زمین مسابقه را پیدا کنند.


جابر انصاری که در لیگ پانزدهم بازیکن همیشگی تیم مظلومی بود، در نیم فصل دوم بسیاری از بازی ها را به عنوان نیمکت نشین آغاز کرد و فرصت زیادی برای حضور در زمین نداشت اما همواره بی حاشیه در تمرینات آبی پوشان حضور می یافت و بی آنکه دردسری برای استقلال درست کند، تابع تصمیمات کادرفنی بود.


یعقوب کریمی نیز شرایطی مانند انصاری داشت؛ کریمی در بازی های نیم فصل دوم استقلال کمتر فرصت حضور در ترکیب را داشت اما بی بهانه در تمامی تمرینات استقلال حضور داشت و برای حضور در ترکیب استقلال روش مناسبی را مانند انصاری انتخاب کرد تا در هفته های پایانی دوباره اعتماد کادرفنی را جلب کند.


کریمی از دیدار آسیایی استقلال برابر الاهلی دوباره به ترکیب آبی ها بازگشت و دو 90 دقیقه قابل قبول را با پیراهن استقلال پشت سر گذاشت. انصاری نیز در سه بازی گذشته استقلال نزدیک به 200 دقیقه در ترکیب آبی ها حضور داشت و با گلزنی برابر پدیده سه امتیاز حساس را برای استقلالی ها فراهم کرد.


این اتفاق در حالی در استقلال برای بازیکنانی مانند یعقوب کریمی، جابر انصاری و حتی محسن کریمی و بهنام برزای رخ داد که در رختکن استقلال بسیاری از بازیکنان سیستم چرخشی و نیمکت نشینی را تاب نیاوردند تا سرنوشتی متفاوت با این بازیکنان داشته باشند.

دیدگاه‌ها