کد خبر : 1412323 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:56 | 104.1K بازدید | 0 دیدگاه

لایی به کاپیتان ذوب و عذرخواهی جوان پرسپولیس

در جریان جدال حساس تیم های پرسپولیس – ذوب آهن اتفاق جالبی در دقایق پایانی نیمه دوم رخ داد که باعث عذرخواهی بازیکن جوان سرخپوشان از کاپیتان باتجربه اصفهانی ها شد.

لایی به کاپیتان ذوب و عذرخواهی جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب زاده کاپیتان باتجربه و رکورددار گلزنی ذوبی ها در تاریخ لیگ برتر دیروز در اتفاقی جالب در نقش مدافع راست برای این تیم مقابل قهرمان لیگ به میدان رفت و نود دقیقه در این نقش دوید و جنگید تا بلکه زمینه موفقیت ذوبی ها را فراهم کند.


حضور رجب زاده در پست دفاع راست که سورپرایز کادر فنی ذوبی ها برای مقابله با پرسپولیس قلمداد شد در دقایق پایانی زمینه اتفاقی غیرمنتظره را فراهم کرد آن هم در صحنه ای که احسان علوان زاده جوان تعویضی پرسپولیس وقتی صاحب توپ شد با لایی انداختن به رجب زاده زمینه ساز یورشی از جناح راست ذوب و چپ تیمش شد .


در پایان بازی علوان زاده در اقدامی جالب در تونل ورزشگاه به سمت مهدی رجب زاده رفت و از کاپیتان ذوبی ها به خاطر صحنه لایی انداختن دلجویی کرد. رجب زاده که از این حرکت بازیکن پرسپولیس حسابی جاخورده بود با خنده ای بر لب از علوان زاده تشکر کرد و به او گفت:« هر وقت که توانستی و فرصت داشتی باید به حریفت لایی بزنی پس من از تو ناراحت نیستم و امیدوارم که همیشه موفق باشی».

دیدگاه‌ها