کد خبر : 1412366 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:42 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

جدال چیپ زن‌ها برنده نداشت (عکس)

جنگ دو بازیکنی که با پنالتی های چیپ در آسیا تیم های خود را در معرض حذف از این تورنمنت قرار دادند در ورزشگاه آزادی بدون برنده به پایان رسید.

جدال چیپ زن‌ها برنده نداشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته بیست و نهم جنگی بود میان دو چهره کلیدی در خط حمله دو تیم، مهاجمانی که به مردان گلزن و در عین حال پنالتی زن پرسپولیس و ذوب آهن تبدیل شده و در یکی، دو بازی گذشته در لیگ قهرمانان با از دست دادن پنالتی های حساس مقابل الریان و العین تیم های خود را در آستانه خداحافظی تلخ از این تورنمنت معتبر قرار دادند.


مهدی طارمی و جری بنگستون با پنالتی های چیپ مقابل رقبای قطری و اماراتی خود نه تنها تیم های خود را با بحرانی جدی روبرو کردند بلکه فشار انتقادات بسیار زیادی را در این روزها به دوش کشیدند از همین رو تقابل آنها در جدال حساس عصر دیروز می توانست جذابیت های زیادی داشته باشد که اتفاقا با درخشش هر دو مهاجم نیز توام شد، درخششی که نتوانست به آنها برای برنده شده در این نبرد کمک کند.

 

1196292


در ابتدا این جری بنگستون بود که با انگیزه های فراوان برای درخشش مقابل تیم سابق موفق شد دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه بیرانوند کند، گل هایی که یکی با ضربه سر بود و دیگری با یک بغل پای آرام که روی اشتباه محرز گلر پرسپولیس و ربیع خواه وارد دروازه میزبان شد اما بعد از این نوبت به مهدی طارمی رسید که در ابتدا با یک چیپ دیدنی و پس از آن از روی نقطه پنالتی دروازه رشید مظاهری را باز و جدال نفسگیر دو تیم را به تساوی بکشد.

 

1196293


چیپ زنان ناکام آسیا به مردان دو گله تیم های خود تبدیل شدند تا همین عملکرد برنده ای برای نبرد آنها در پی نداشته باشد  گرچه در پایان هم بنگستون از تیم سابقش انتقام گرفت هم طارمی موفق شد عنوان اقای گلی اش را برای دومین سال متوالی قطعی کند.

دیدگاه‌ها