کد خبر : 1412423 | 10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:01 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

نباید اینقدر راحت گل بخوریم

حسینی: برخورد من با سیدجلال طبیعی بود

وینگر ذوب‌آهن می‌گوید برخوردش با سیدجلال جز اتفاقات طبیعی فوتبال است.

حسینی: برخورد من با سیدجلال طبیعی بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمدرضا حسینی درباره گلزنی‌اش مقابل پرسپولیس گفت: بچه‌ها قبل از بازی به من گفته بودند که گل می‌زنم حتی بنگستون به من گفت تو امروز گل می‌زنی که خوشبختانه ارسال کرنر مهدی‌پور به من رسید و توانستم آن را به گل تبدیل کنم و پیش‌بینی درست از آب دربیاید. گل دوم را هم با خطایی که من گوشه محوطه جریمه گرفتم و ارسال آقای رجب‌زاده به جری بنگستون رسید و او هم گلزنی کرد. 


او درباره صحبت سعید آذری بعد از بازی و عطش بازیکنان ذوب‌آهن و تاثیر آن در نتیجه‌گیری گفت: آقاسعید درست گفتند ما فوق‌العاده بازی کردیم و با توجه به آنکه چند روز پیش بازی سنگینی در آسیا داشتیم اما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم و همه چیز در اختیار ما بود. اما در نیمه دوم پرسپولیس به دنبال جبران بود و این طبیعی بود. آنها سروپا حمله شدند اگرچه ما باز هم موقعیت داشتیم اما ما روی دو گلی که دریافت کردیم تمرکز را از دست دادیم یا می‌توان گفت تمرکزمان کم شد وگرنه در مابقی بازی هم دفاع و هم حمله کردیم. 


وی درخصوص عملکردشان در این فصل می‌گوید: متاسفانه چیزی که در این مدت دامن‌گیر ذوب‌آهن شده این است که گل‌های بد و راحتی می‌خوریم. نباید اجازه بدهیم حریفمان اینقدر راحت به ما گل بزنند. امیدوارم در روزهای پایانی فصل بتوانیم دو بازی‌مان در آسیا و لیگ از تجاربمان استفاده کنیم و دیگر اینطور گل نخوریم چون دیگر راه جبرانی برایمان نیست علی‌الخصوص بازی با الاهلی باید در حمله و دفاع خوب باشیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.


حسینی درباره فرصت کسب سهمیه خاطرنشان کرد: نمی‌توان گفت که فرصت نداریم و همه چیز در هفته آخر تعیین کننده است. فکر می‌کنم شانس ما برای کسب رتبه چهارمی بیشتر از سپاهان است چون ما با پدیده بازی داریم و به نسبت سپاهان بازی راحت‌تری خواهیم داشت؛ اگرچه بازی‌ها در هر هفته‌ سخت است اما ما مقابل تیم پرقدرت پرسپولیس در آزادی بازی کردیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشتیم. همه می‌بینند ذوب‌آهن یک فوتبال رو به جلو و زیبایی بازی می‌کند. 


او درباره برخوردهایش با سیدجلال حسینی و عصبانیت او گفت: سیدجلال در دفاع کار می‌کند و من در حمله و خب برخوردهایی اینچنینی در محوطه جریمه طبیعی است به جز این هیچ اختلافی با ایشان ندارم و آقاسید جز فوتبالیست‌های بزرگ ایران هستند و همه برخوردها در حد مسابقه بود نه چیز دیگری. 


وینگر ذوب‌آهن حضور پرسپولیسی‌ها در مقابلشان را با توجه به قهرمانی بی‌استرس توصیف می‌کند: پرسپولیسی‌ها در این دیدار بدون استرس مقابل ما بازی کردند چون قهرمانی شان پیش از بازی‌های پایانی مسجل شده بود دیگر نگرانی‌ای در این بازی نداشتند.

دیدگاه‌ها