کد خبر : 1412557 | 11 اردیبهشت 1396 ساعت 10:35 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه 15 درصدی توی کار فولادسعداوی!

جریمه 15 درصدی اعضای هیات مدیره با واکنش شدید نعیم سعداوی و البته برخی از بازیکنان این تیم همراه شده است.

جریمه 15 درصدی توی کار فولادسعداوی!

به گزارش"ورزش سه"، فولاد خوزستان در نیم فصل دوم نتایج خوب نیم فصل اولش را نتوانست تکرار کند، دلایل این موضوع در این مطلب مورد بحث نیست.پس از باخت فولاد به استقلال خوزستان و در حالی که تنها 2 بازی تا پایان فصل فوتبالی مانده بود، هیات مدیره در اقدامی عجیب فولادی ها را 15 درصد جریمه کرد که این موضوع با واکنش شدید نعیم سعداوی سرمربی فولاد همراه شد، واکنش هایی که ممکن است باعث شود او انتهای فصل از فولاد جدا شود.


سوای از کارنامه فوتبالی سعداوی، بهتر است به صحبت های او نگاه بیشتری بیندازیم، سعداوی این بار پشت بازیکنانش در آمده است و گفته به هیچ وجه این جریمه عادلانه نبوده و بازیکنانش باید تشویق می شدند. البته این موضوع را بعضی بازیکنان فولاد نیز تکرار کرده اند و به تصمیم هیات مدیره اعتراض کردند.


اینکه چرا باید در زمانی تیم جریمه شود که نه سهمیه آسیا می گیرد و نه سقوط می کند جای سوال دارد، مطمئنا ابتدای فصل جایگاه هدف و نقشه راه را برای سرمربی خود ترسیم کرده اند و اگر قرار بر جریمه بود، زمانی باید اینکار انجام می شد که سود داشت، نه اکنون که تنها روحیه بازیکنان تیمشان را تخریب کرده و البته حاشیه را در تیمشان ایجاد کرده است.


البته این جریمه یک اگر هم دارد، درصورت پیروز شدن تیم در دو بازى اخر هیات مدیره باحسن نیت نسبت به تجدید نظردراعمال جریمه اقدام خواهد نمود.


اژدری زاده مدیرعامل فولاد در این باره صحبت عضو هیات مدیره را تکرار کرده است، او می گوید: در هر صورت سیاست کلان باشگاه منجر به اتخاذ این تصمیم شده است. انتظار ما چیز دیگری بود. محمدرضا شریف عضو هیأت مدیره باشگاه هم از اصطلاح پر معنایی در این مورد استفاده کرد و عنوان نمود مسیر تشویق را برعکس ‌کرده‌ایم. از این ابزار استفاده کردیم و جواب گرفتیم. در همان مقطع با سایت باشگاه مصاحبه کردم و گفتم در صورت کسب نتیجه در دو بازی آخر این جریمه قابل تجدید نظر و بررسی است. با این کار یک انگیزه مضاعف به تیم دادیم. شاید برخی برداشت منفی داشته باشند. ما به کل عملکرد نگاه می‌کنیم. امیدواریم به حداقل هدفمان که کسب رتبه هشتمی بود برسیم.


با این اوضاع و احوال به نظر می رسد کنش های بین سعداوی در دفاع از بازیکنان و هیات مدیره فولاد باعث قطع این ارتباط شود، باید منتظر ماند و دید یک تصمیم جنجالی مبنی بر جریمه 15 درصدی چه آینده ای را برای تیم فولاد در فصل بعد ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها