کد خبر : 1412859 | 12 اردیبهشت 1396 ساعت 12:22 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره فوتبال در رگ گیلان جریان پیدا کرد؛

حسین ابراهیمی: به سقوطی‌ها پول نمی‌دهند!

حسین ابراهیمی بازیکن تیم ماشین سازی می گوید که تمام بچه های تیم تلاششان را برای حفظ تیم کرده اند ولی در نهایت تیم سقوط کرده؛ با این حال معتقد است بحث پرداخت مطالبات نباید تداخلی با موضوع سقوط تیم پیدا کند.

حسین ابراهیمی: به سقوطی‌ها پول نمی‌دهند!

 حسین ابراهیمی بازیکن تیم ماشین سازی که به همراه این تیم به دسته یک کشور سقوط کرد، در مورد شرایط خودش و تیم پس از سقوط با خبرنگار "ورزش سه" صحبت کرده است.

 


شرایط تیم‌تان چطور است؟
بعد از قطعی شدن سقوط به دسته پایین‌تر حال و روز خوبی نداریم، این همه تلاش و در نهایت سقوط حق تیم ما نبود اما متاسفانه در فوتبال همیشه از این اتفاقات وجود داشته و دارد. من هم مثل همه بچه‌های تیم، کادرفنی و هواداران از سقوط به دسته پایین‌تر ناراحتم.

 


اوضاع مالی‌ تیم‌ شما هم خوب نیست، مطالبات‌تان را گرفته‌اید؟
یک مثل قدیمی است که می‌گوید هر چی سنگه برای پای لنگه مصداق این روزهای ما است، سقوط به لیگ یک از یک طرف و بحث طلب‌ها از باشگاه از طرف دیگر باعث شده تا بازیکنان شرایط خوبی نداشته باشند. 

 


خیلی‌ها می‌گویند تیمی که سقوط کرده نباید حرف از پول بزند...
سقوط اتفاق بدی است، هیچ‌کس در این تیم از سقوط خوشحال نیست، همه ناراحتیم، اما قرارداد مالی ربطی به این مسائل ندارد، فوتبال شغل ما است و ما منبع درآمد دیگری نداریم. همه با باشگاه قراردادهایی داریم که باید طبق آن قراردادها پرداخت انجام شود. 

 


شرایطت برای فصل آینده مشخص شده؟
هنوز هیچ حرفی با تیم خاصی نزده‌ام و طبق قرارداد تا آخرین بازی در اختیار باشگاه ماشین‌سازی تبریز هستم، من واقعا این تیم و شهر تبریز را دوست دارم و دلم می‌خواست با خاطره‌ای خوش برای هوادارانش اینجا را ترک می‌کردم، اما حالا خاطره تلخی برایمان رقم خورد و شرمنده همه مردم تبریز شدیم. بعد از پایان لیگ درباره آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم.

 


با این حساب اصلا حال و روز خوبی نداری...
واقعا همین‌طور است، البته دیروز یک اتفاق تاریخی رخ داد که قلبا خوشحالم کرد، سپیدرود تیم ریشه‌دار گیلان برای اولین بار به لیگ‌برتر صعود کرد تا دوباره فوتبال در رگ گیلان جریان پیدا کند. در رشت همه عاشق سپیدرود هستند و حالا همه خوشحالند، به مردم رشت برای حضور دوباره در لیگ برتر این بار با تیم ریشه‌دار سپیدرود تبریک می‌گویم. دلم می‌خواهد به سرمربی و بازیکنان سپیدرود هم یک تبریک جانانه بگویم که با بی‌پولی اما با شرفی مثال‌زدنی توانستند به لیگ‌برتر صعود کنند، دست‌ آقای نظرمحمدی و بازیکنان سپیدرود درد نکند.

دیدگاه‌ها