کد خبر : 1412873 | 12 اردیبهشت 1396 ساعت 13:28 | 18.4K بازدید | 2 دیدگاه

خیبر و خونه به خونه فوتبال پاکی ارائه دادند؛

کریمیان: ماموریت ما موفقیت آمیز تمام شد

مهرداد کریمیان مربی تیم فجرسپاسی می گوید که با ماندن تیم کار ما تمام شده و حالا مسئولان باید برای حضور در لیگ برتر برنامه ریزی کنند.

کریمیان: ماموریت ما موفقیت آمیز تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان مربی تیم فجرسپاسی در مورد پیروزی روز گذشته که منجر به ماندن این تیم در مسابقات لیگ یک شد به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما در چند هفته اخیر روند خوبی داشتیم و روند امتیازگیری ما طوری بود که اگر مسابقات ادامه داشت می توانستیم در رتبه های بالاتر هم قرار بگیریم. تیم ما شکل گرفته بود؛ البته روز گذشته یک چشم ما به بازی خیبر و خونه به خونه بود که خدا را شکر دو تیم یک فوتبال پاک را بازی کردند. آقای پیروانی قبل بازی گفته بود که تمام تمرکزتان روی این بازی باشد و ما هم توانستیم با اینکه عقب هم افتادیم نتیجه را بر گردانیم.


کریمیان در مورد اینکه شرایط تیم بعد از ماندن در لیگ برتر در حال حاضر به چه صورت است، ادامه داد: فعلا هیچ خبری از تیم نداریم؛ ما دیشب کارمان تمام شد و حالا مسئولان باشگاه باید شرایط را برای بستن یک تیم قدرتمند برای حضور در لیگ برتر آماده کنند. البته ما خوش بین هستیم و واقعا حیف است که با این هوادار و امکاناتی که در شیراز وجود دارد، تیمی از شهر ما در لیگ برتر نباشد.

دیدگاه‌ها