کد خبر : 1413028 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 09:49 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرام طبع و پایان فصل کابوس‌وار در 90 دقیقه

مدافع چپ پرسپولیس تنها 90 دقیقه دیگر فرصت حضور با پیراهن پرسپولیس را خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین آرام طبع به عنوان تنها مدافع چپ تخصصی سرخپوشان در این فصل، 29 بازی را روی نیمکت و سکو تجربه کرده است و تنها یک بازی دیگر فرصت دارد تا برانکو ایوانکوویچ را مجاب به حضورش در ترکیب این تیم کند.


مدافع چپ سرخپوشان که با آمادگی بالا به لیست سرخپوشان اضافه شده بود، در اردوی اوکراین دچار مصدومیت شدید شد و این مساله باعث شد تا کل فصل را از دست دهد و نیمکت نشینی یا سکونشینی را پشت سر بگذارد. در این فصل سرمربی کروات سرخپوشان از محسن ربیع خواه، فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی در سمت چپ دفاعی اش سود برد اما در نهایت فرصتی به این بازیکن باتجربه که در صبا عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته بود، نداد.


در این بین گفته می‌شود با توجه به بازی حساس این تیم برابر الوحده و نیاز حفظ پتانسیل و نیروی این تیم، برانکو ایوانکوویچ احتمالا در بازی اختتامیه لیگ از آرام طبع در ترکیب تیمش سود خواهد برد تا پایان فصل حداقل برای این بازیکن با خوشی همراه شود.


آرام طبع با توجه به درخواست جدایی در نیم فصل، نامش در لیست آسیایی این تیم رد نشده است تا با این حساب دیدار برابر سیاه جامگان آخرین حضور او در این تیم تلقی شود.

 

1196967

دیدگاه‌ها