کد خبر : 1413172 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 17:38 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین بازی تبریزی ها در لیگ چقدر برایشان مهم است؟

تراکتورسازان در دوراهی قهرمانی و نایب قهرمانی

تراکتوری ها این روزها وضعیت ویژه ای دارند، آنها که از طرف فیفا با محرومیت مواجه شده اند امیدوارند با حضور مؤثر در دیدار برابر نفت به فصل پرحاشیه خود پایان دهند، دیداری که این تیم باید با استراتژی ویژه ای در آن حضور پیدا کند.

تراکتورسازان در دوراهی قهرمانی و نایب قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، سرخ پوشان تبریزی در آخرین دیدار لیگ برتری خود با چالشی بزرگ روبرو هستند، آنها که با محرومیت جذب بازیکن از سوی فیفا روبرو شده اند و با توجه به در پیش بودن دیدار این تیم در فینال جام حذفی، قطعا در فکر چیدن یک استراتژی منطقی هستند تا بتوانند با کمترین دردسر لیگ شانزدهم را به پایان برسانند و از طرفی به آن چیزی که میخواهند برسند.

 

تراکتوری ها در حالی پنجشنبه با نفتی ها روبرو می شوند که یک هفته پس از آن نیز باید با همین تیم در فینال جام حذفی مقابله کنند، تبریزی ها که احتمال رسیدن به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را دارند، با توجه به انگیزه بالای سپاهانی ها (که با استقلال بازی خواهند کرد) در صورتی که بخواهند بازی پایانی خود را با تمام قوا به اجرا برسانند و در برابر نفتی ها به پیروزی برسند با کمی خوش شانسی می توانند خود را در رده دوم جدول رده بندی ببینند و البته بلیط حضور در آسیا(حداقل پلی آف) را نیز برای خود رزرو کنند.

 

اما این احتمال نیز وجود دارد که کادر فنی تراکتوری ها نخواهند بازیکنان محدود این تیم را خسته کنند تا در بازی فینال جام حذفی با شرایط بهتری حضور پیدا کنند. به هرحال قهرمانی این تیم در جام حذفی علاوه بر به همراه داشتن یک افتخار ویژه و کاپ قهرمانی، آنها را به صورت صددرصدی آسیایی می کند(بدون احتمال حضور در پلی آف آسیا) اما در طرف مقابل اگر آنها در بازی پایانی لیگ حتی به پیروزی هم برسند، اگر کمی بدشانس باشند و استقلالی ها نیز سه امتیاز بازی آخر را به دست بیاورند باید در رده سوم جدول رده بندی بایستند و بازیکنان خسته خود را راهی فینال جام حذفی کنند.

 

به هرحال این روزها مربیان تراکتورسازی به دنبال یافتن یک استراتژی مناسب باشند تا بتوانند در اوضاع ویژه خود کمترین فشار را متحمل شوند و بهترین نتیجه را نیز به دست بیاورند، حضور پرقدرت در بازی آخر لیگ و به دست آوردن جایگاه دوم یا سوم لیگ برتر و یا برگزاری بازی کم فشار در دیدار پایانی لیگ و حضور پرقدرت در فینال جام حذفی و در نهایت به دست آوردن عنوان قهرمانی.

دیدگاه‌ها