کد خبر : 1413187 | 13 اردیبهشت 1396 ساعت 18:22 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: مطمئنم پرسپولیس را می‌بریم و می‌مانیم

سرمربی سیاه جامگان می گوید این تیم برابر پرسپولیس مطمئنا پیروز خواهد شد و در لیگ برتر نیز باقی می ماند.

میثاقیان: مطمئنم پرسپولیس را می‌بریم و می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر میثاقیان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:


پرسپولیس همیشه پرسپولیس است
فردا آخرین فینالی است که از ابتدای حضور در سیاه‌جامگان راجع به آن صحبت می‌کردم. همیشه تیمی که زودتر از موعد قهرمان می‌شود انگیزه‌اش کمتر می‌شود اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و قدرتمند.  مربی توانمندی هم بالای سر این تیم است اما باید ببریم تا بمانیم. به حرف و حدیث‌ها هیچ کاری ندارم. چندین تیم را تاکنون نجات داده‌ام اما بقای سیاه‌جامگان برای من بسیار جذاب‌تر و حیثیتی‌تر است. تا به اینجای کار نیز کاری بزرگ کرده‌ایم. هر اتفاقی بیفتد کار بزرگی کرده‌ایم.


مطئنم می بریم و می مانیم
خدا خواست که پنالتی دقیقه آخر ماشین‌سازی خراب شود، مطمئنم که می‌بریم و می‌مانیم. محدودیت داریم و بازیکنان کمی داریم. بازیکنانم از جان مایه گذاشته‌اند و اگر یک بازی دیگر جز بازی فردا داشتیم قطعا کم می‌آوردیم. این دیدار هم جذابیت خاص خودش را دارد و بدون توجه به نتیجه دیگر تیم‌ها برای برد به میدان می‌رویم.


دوست داشتم اول فصل به سیاه جامگان بیایم
اتفاقات طولانی و دور و درازی افتاد که به سیاه‌جامگان آمدم. اول فصل هم دوست داشتم که به تیم شهر امام رضا (ع) کمک کنم اما نشد. شاید اگر زودتر می‌آمدم کار ساده‌تری داشتیم اما به هر حال قسمت این بود و حالا موفقیت کیف دیگری دارد. همدلی و تعامل ویژه‌ای در تیم داشتیم و با قلبمان برای سیاه‌جامگان کار کردیم. ان‌شاءالله فردا ببریم و اگر ما را خواستند کار را ادامه خواهیم‌دید.


استرس و فشار زیادی روی ماست
بازی پرسپولیس با الهلال را اگر ببینید متوجه می‌شوید که این تیم واقعا خوب است. استرس و فشار زیادی روی ماست و خواهشم از هواداران این است که از تیم خود حمایت کنند. تنها مرتضی رنجبر را در اختیار نداریم و امیدوارم که باقی بازیکنان بتوانند جای این بازیکن را پر کنند.

 

دیدگاه‌ها